בכירת פייסבוק תסייע בהבאת הסכמי שלום

השר לעניינים אסטרטגיים רון דרמר, מקורבו של נתניהו, החליט למנות את ג'ורדנה קוטלר, בכירה בפייסבוק, לתפקיד מנכ"לית משרדו. בעבר עבדה איתו ועם ראש הממשלה, כעת תנסה לסייע בהרחבת הסכמי אברהם

מאיר שלם | מדיני 12.1.2023 | 12:29

השר רון דרמר | צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

אחד ממינויי השרים המעניינים ביותר בממשלה החדשה הוא מינויו של רון דרמר, מי שהיה שגריר ישראל בארה"ב ומקורבו של נתניהו, כמינוי חוץ, מה שמעיד על הכוונה של נתניהו להרחיב בקדנציה הקרובה את הסכמי אברהם.

לפע הדיווח ברשת ב', מי שתסייע לדרמר בהבאת הסכמי שלום עם מדינות ערב נוספות היא ג'ורדנה קוטלר, בכירה בפייסבוק, שדרמר החליט למנות אותה לתפקיד מנכ"לית משרדו, המשרד לעניינים אסטרטגיים.

קוטלר הייתה בעבר ראש המטה של דרמר בוושינגטון בזמן שהחזיק בתפקיד שגריר ישראל בארצות הברית וקודם לכן עבדה איתו ועם ראש הממשלה בנימין נתניהו בתור יועצת לענייני התפוצות במשרד ראש הממשלה.

דרמר, שנחשב לאיש סודו של נתניהו, צפוי למקד את המשרד החדש לנושאים אסטרטגיים בנושאים שונים לגמרי מקודמיו - באיראן, בהרחבת הנורמליזציה, ובקשר עם הממשל האמריקני. מדובר בנושאי ליבה במדיניות החוץ של ישראל. 

שלשום אמר דרמר בכינוס במיאמי כי "הוא מקווה להעסיק את העובד הראשון במשרד שלו - שאינו קיים עדיין". קוטלר סירבה להתייחס לנושא, אך כמה מקורות המעורים בסוגיה אישרו לכאן חדשות את דבר מינויה המתוכנן.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום