טיסת הרבי מגור נדחתה, הפתרון: מטוס פרטי

הטיסה עמה היה צפוי האדמו"ר מגור לטוס לשוויץ בשעות הצהריים, בוטלה בשל תקלה טכנית • הרבי מגור ימריא במטוס פרטי וישהה בדאבוס בשבועות הקרובים לצורך מנוחה

משה ויסברג | חרדים 11.7.2023 | 17:14

האדמו"ר מגור | צילום: שוקי לרר

שינוי בתכניות: היום (שלישי) צפוי היה האדמו"ר מגור לצאת למנוחה בשווייץ למשך שלושה שבועות. הטיסה תוכננה לשעות אחה"צ בחברת התעופה השוויצרית 'סוויס'.

בקרב החסידים נשמעו חששות שבשל ההפגנות הצפויות של מתנגדי הרפורמה המשפטית בנתב"ג, הרבי לא יוכל להגיע בזמן לשדה התעופה. בסופו של דבר נוצר שינוי בתכנית, אך בשל סיבה אחרת.

המטוס, שהיה אמור להמריא בשעות הבוקר מציריך לישראל, לא המריא בסופו של דבר בשל כשל טכני קודם ההמראה, מה שהוביל לביטול הטיסה המתוכננת.

מבין החלופות שהוצעו נבחרה האפשרות שהרבי יטוס במטוס פרטי שכבר ממתין בנתב"ג משם ימריא בשעה 18:30, וינחת בציריך במועד סמוך לזמן הנחיתה שתוכנן מראש.

כפי שדווח ב'בחדרי חרדים' הרבי ימריא לדאבוס שבשווייץ, שם ישהה במשך שבועיים ימים. המארח, מקורבו הנגיד ר' הערשל פלוטשעניק שכר וילה במקום ומביא עמו את המשפחה והמקורבים. במהלך השבועות הללו ייסעו שווייץ בתורם בניו  של האדמו"ר, לשהות לכמה ימים בצל הקודש. 

בשנת תשע"ח התקיימה ועידה של 'איחוד מוסדות גור' בדאבוס, אז נסע הרבי נסע לנפוש במקום. מאז הרבי לא שהה הבדאבוס וכעת יגיע אחרי שנים רבות. לאחר מכן, כשיחזור לארץ, ישהה האדמו"ר בצפת שם שהה כמדי שנה.  

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום