"זכות נשגבה להאכיל יהודים רעבים בראש השנה"

כף הזכויות שלכם רעבה? ה'מצקת' של 'בית התבשיל' תמלא אותה בשפע ובנדיבות

שימי פרקש | חרדים | תוכן שיווקי 14.9.2023 | 10:16

הכנות בבית התבשיל | צילום: מתוך אתר העמותה

זה קורה תמיד בדקות האחרונות של השנה, כשכל יהודי מתרוצץ ומחפש אחר עוד מצוה, עוד זכות שתמלא את כף הזכויות שלו. בשעות הקריטיות האלו הלב היהודי נזכר ביתר שאת בזכות הכבירה שנקראת 'להאכיל יהודים רעבים'. כל יהודי יודע שכאן טמונה הזכות הגדולה שתכריע לטובה את גזר הדין. 

נכנסים עכשיו לאתר של בית התבשיל וזוכים לשנה טובה>>>

ברגעים אלו של 'חיפוש זכויות' לפתע ברור לכולנו שהדבר הנכון לעשות כדי למלא את כף הזכויות שלנו הוא להשביע את רעבונה של משפחה יהודית שלמרבה הצער, מסיבות מצערות וכואבות ל"ע, אינה מסוגלת לבשל בכוחות עצמה סעודות לראש השנה הקרוב.

הלב היהודי יודע שה'מצקת' הענקית של ארגון 'בית התבשיל', זו שמוזגת ללא הרף כל ימות השנה ללא הפסקה, תבשילים חמים ומזינים לאלפי יהודים וילדים רעבים, היא זו שתמלא בשפע ובנדיבות גם את כף המאזניים שלו.

ואכן, כל מי שנחשף והתוודע לזכות העצומה והנשגבה שנקראת 'להאכיל יהודים רעבים', שקדושי עליון הפליגו בכוחה וסגולתה, פשוט אינו מסוגל להיכנס לראש השנה בלי הידיעה שהוא זוכה להאכיל כמה יהודים רעבים, הורים וילדים, ביום הגדול והקדוש הזה, זה לא שייך אחרת.

בימים אלו מתחוללת במטבחי בית התבשיל תכונה מרגשת וממיסת לב, המשגרת אל כיסא הכבוד זכויות ומליצי יושר כבירים על כלל ישראל כולו. אלפי סעודות חג מושקעות וטעימות מתבשלות כאן, נאפות, נמזגות ונארזות בקפידה, בידיים אוהבות ומסורות, מוכנות לשיגור בערב החג לרבבות יהודים רעבים בעז"ה.

ב'בית התבשיל' מנסים בכל הכוח לעמוד בביקוש, מגדילים ללא הרף את מספר המנות והסעודות המבושלות המשוגרות בכל יום לבתי נזקקים ומחולקות, בכבוד ובאהבת ישראל, מדי יום בחדר האוכל המרכזי לקשישים ומעוטי יכולת.

וההוצאות הכספיות ב'בית התבשיל' מזנקות כמובן בהתאם ומגיעות למספרים וסכומים אדירים שרק בכוחות משותפים ניתן יהיה לעמוד בהם ולהמשיך הלאה בעז"ה, גם בשנה הבאה, שנת תשפ"ד, במלאכת הקודש של "האכלת יהודים רעבים", זכות המגיעה עד כיסא הכבוד ומגינה על כלל ישראל כולו.

עדיין לא מאוחר, גם אתם תוכלו בעז"ה להיכנס לראש השנה תשפ"ד בידיעה שבתוך כף הזכויות שלכם יושבת משפחה יהודית שלימה, עם סעודות חג משביעות שאתם! שלחתם להם, כשהזכות האדירה נזקפת לזכותכם וממליצה טוב עליכם.

החכם עיניו בראשו, זריז ונשכר להשיג לעצמו את הזכות העצומה שגדולי ישראל בכל הדורות לא חדלו להפליג ולדבר בכוחה ובסגולתה העצומה לחולל מהפכות בשמים לטובתו של יהודי, להמתיק את הדינים ולזכות לשנה טובה ומתוקה בעז"ה.

נכנסים עכשיו לאתר של בית התבשיל וזוכים לשנה טובה>>>

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום