ראש המנהל האזרחי לראשי הרשויות: "נפעל לקידום ההתיישבות"

ראש המנהל האזרחי הנכנס באיגרת מיוחדת לראשי המועצות באיו"ש: "יחד נגיע להישגים משותפים - נמשיך לפעול לקידום ופיתוח ההתיישבות באיו"ש"

צביקה סגל | חדשות בארץ 22.4.2024 | 15:46

עם ראשי הערים החרדיות | צילום: באדיבות המצלם

לרגל חג הפסח, שלח ראש המנהל האזרחי הנכנס, תת אלוף הישאם אבראהים, איגרת מיוחדת לראשי המועצות ביהודה ושומרון. באיגרת ציין אבראהים כי "המנהל האזרחי ימשיך לפעול למען קידום ופיתוח ההתישבות ביהודה ושומרון".

"ראשי מועצות ותושבי יהודה ושומרון היקרים", כתב אבראהים. "חג הפסח המכונה גם 'חג החירות', מקבל השנה משמעות עמוקה יותר מבשנים עברו, היום כאשר כוחות הביטחון פועלים בעוז ובנחישות למול אוייב אכזר אנו מבינים את משמעות החירות, "שבכל דור ודור, עומדים עלינו לכלותינו", בייחוד בשנה זו ובחג הפסח הזה, אנו חשים בעוצמתו של משפט זה.

לצד האתגרים שפקדו אותנו, חג זה מסמל את עונת הלבלוב והפריחה – כמו שהפריחה מתחילה בעונה זו של השנה, המנהל האזרחי ימשיך לפעול למען קידום ופיתוח ההתישבות ביהודה ושומרון"

אני מודה לכם על העבודה המשותפת, יחד – אנו נגיע להישגים משותפים. אני רוצה לשלוח את תנחומיי הכנים למשפחות הנופלים, לאחל בריאות איתנה לפצועים, ומייחל לרגע שחטופינו יחזרו בשלום ובמהרה. אני מאחל לכם ולבני משפחותיכם, חג אביב כשר ושמח – רק יחד ננצח".

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום