עימות סוער בטוויטר: עמית סגל VS רביב דרוקר

האפלייה שבאי סיקור עבירות הבנייה שביצעה לכאורה התובעת בתיקי נתניהו ליאת בן ארי, עלתה היום לקרב בין שני הפרשנים המתחרים בערוצים הגדולים | עמית סגל לדרוקר: "המגננה התמוהה ונטולת העובדות שלך עליה גורמת לי לפקפק גם בה" | דרוקר: "רק נתניהו הצדיק לא עשה דבר שאי פעם חייב איזו מילת ביקורת מצדך"

תקשורת 17.8.2020 | 23:41

עמית סגל ורביב דרוקר צילום: צילומסך מתוך כנס יש"ע

כזה דבר הרבה זמן לא היה: קרב איתנים התרחש היום בגיזרת הטוויטר בין הפרשן הפוליטי של חדשות 12 עמית סגל לבין הפרשן רביב דרוקר מחדשות 13.

הכל החל כשסגל צייץ "‏אפשר להגן על ליאת בן ארי עד כלות הנפש, עניין של טעם והשקפה. אפשר גם להוציא במקרה הזה לחל״ת את הנוקדנות שמלווה את עיסוקך ביחס למושאי סיקור אחרים. אבל לטעון שאולמרט לא רדף וחיפש את התובע שלו, אורי קורב, זה פשוט שכתוב בוטה של ההיסטוריה הקרובה".

דרוקר הגיב לו כי "‏‎אתה מערבב בין דברים לא קשורים. אולמרט שנא ושונא את קורב ובוודאי שהיה מעוניין שנסיבות עזיבתו את הפרקליטות והבדיקה נגדו יקבלו נפח יותר גדול. אין לזה שום הקשר מעשי מהסיבה הפשוטה שזה שנים ארוכות אחרי שההליך בעניינו נגמר. מה שנתניהו ואנשיו עושים לליאת בן ארי זה מפחיד ומגעיל ונועד ‏‎באופן ברור להרתיע אותה. כשזה בא אחרי אלשייך, יצחקי ריטמן, מנדלבליט, שי ניצן והשופטת במשפט כבר בדרך, אין שום הקבלה והשוואה. זו מאפיה. חבל שאתה לא רואה את זה".

סגל השיב לו כי "‏‎אלשיך נהג בצורה מאפיוזית, שיקר כלפי פקודיו, העליל עלילת שווא על נתניהו בעניין חוקרים פרטיים אחריו. על מעשי ריטמן מיותר להרחיב את הדיבור. המגננה על אלשיך היא תסמין חולה שלפיו כל עוול שנעשה בדרך להרשעת אויב פוליטי - כשר".

דרוקר תקף וענה ש"‏‎אלשייך מאפיונר, יצחקי וריטמן מושחתים, בן ארי עבריינית בנייה, מנדלבליט העלים ראיות, שי ניצן - אני כבר לא זוכר, אבל מושחת באיזושהי צורה, רק נתניהו הצדיק לא עשה דבר שאי פעם חייב איזו מילת ביקורת מצדך על התנהגותו או כמו שאמרת פעם - "אחד מראשי הממשלה הפחות מושחתים שהיו כאן".

"‏‎גם גידי וייץ כתב דברים די דומים. נתניהו אכן לא קיבל דרך בניו מאות אלפי דולרים, לא הפעיל פרשת עמותות במאות מיליונים ולא הורשע בקבלת שוחד עם מעטפות ובלעדיהן. לא כתבתי כלום על בן ארי, למרות שהמגננה התמוהה ונטולת העובדות שלך עליה גורמת לי לפקפק גם בה", ענה לו סגל.

דרוקר הגיב כי "‏‎ואצל אולמרט היו מעטפות, אבל הוא לא הורשע בשוחד. אפילו לא הואשם בשוחד. נתניהו זכה להיות ראש הממשלה הראשון שמואשם בכך, לא שזה יפגע בסרגל השחיתות היצירתי שגיבשת לך".

סגל עקץ וענה לו "‏‎לכן לא אמרת מילה על הממד החמישי, תפירת תיקים לניצבים, ועוד ועוד. המטרה מקדשת".

"‏‎כשתעשה עשירית מהתחקירים שעשיתי על אולמרט ושרון כשכיהנו, על "אחד מהפחות מושחתים שכיהנו", כשתגיד אלפית מהדברים שאמרתי עליהם, על ה'הו-כה-פחות-מושחת נתניהו', אז תהיה זכאי למקום ליד השולחן בדיון על צביעות ומוסר כפול בתקשורת הישראלית", הגיב דרוקר.

סגל סיים את הדיון בעקיצה נוספת ופנה לדרוקר וביקש "‎תעדכן בבקשה כשמועצת האבירים תספר שיש לי מקום ליד השולחן. חלום חיי שתקבלו אותי".

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום