ראש העיר הודיע: סוגר את החוף הנפרד לשלושה שבועות

ראש העיר בת ים, איש הליכוד, מודיע בפוסט בפייסבוק כי החליט לסגור את החוף הנפרד בעירו. לדבריו: "חופי הים שלנו יהיו פתוחים אך רק לתושבי העיר באופן חופשי, ואורחים מערים אחרות יתבקשו שלא להגיע אליהם" • ולמה דווקא הנפרד

חדשות בארץ 21.8.2020 | 16:14

החוף הנפרד בבת ים צילום: יוסי זליגר, פלאש 90

ראש העיר בת ים צביקה ברוט מסית היום (שישי) כנגד הציבור הדתי, ופרסם תיעוד של החוף הנפרד עמוס ומודיע כי הוא סוגר אותו. לשם יורשו להיכנס רק תושבי העיר.

בפוסט שפרסם בפייסבוק כתב: "התמונות האלה צולמו השבוע בחוף הנפרד בבת-ים. רוב הרוחצים - אינם בת-ימים. הם הגיעו מאוטובוסים מערים אחרות, חלקן אדומות מבחינת קורונה".

ברוט עדכן: "הודעתי כעת כי מעתה ולמשך שלושה שבועות, חופי הים שלנו יהיו פתוחים אך רק לתושבי העיר באופן חופשי, ואורחים מערים אחרות יתבקשו שלא להגיע אליהם".

רה"ע בת ים צביקה ברוט.

עוד כותב ברוט, איש 'הליכוד' בפוסט השנאה: "עבדנו קשה כדי שבת-ים תהיה עיר ירוקה, ואני לא מוכן לוותר על זה. השוטרים והפקחים שלנו יעצרו אוטובוסים שמגיעים מערים אחרות ולא יאפשרו להם להיכנס למתחמי החוף. בנוסף לחוף הנפרד יוכלו להיכנס 1000 רוחצים בלבד בכל רגע נתון, כדי למנוע צפיפות".

לדבריו: "יש לנו את רצועת החוף היפה בארץ, ואנחנו מאד שמחים לארח אנשים מערים אחרות אצלנו. אבל בתקופה הזו חיי אדם חשובים יותר מהכל, ונשמח להמשיך ולארח אתכם בעוד כמה שבועות", כתב.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום