גיא פלג נגד ביסמוט: "רואים איך העיתון נראה"

עורך ישראל היום בועז ביסמוט התארח באולפן שישי ובדיון על בדיקה המשטרה על חשדות לכאורה נגד שר המשפטים ניסנקורן, הוצת ויכוח סוער באולפן שעבר במהרה למחזות האישיים • "אתה לא העורך שלי, אתה העורך של 'ישראל היום' וכולנו רואים איך העיתון הזה נראה"

תקשורת 23.8.2020 | 17:24

בועז ביסמוט צילום: Yonatan Sindel/Flash90

ביום שישי בצהריים פרסם אראל סג"ל בטוויטר כי משטרת ישראל ניהלה בדיקה לחשדות לכאורה נגד שר המשפטים ניסנקורן בגין ביצוע עבירות פליליות בתקופת הבחירות לתפקיד יו"ר ההסתדרות. הבדיקה התקיימה בליווי הפרקליטות והיועץ המשפטי לממשלה. לשאלת עיתונאים, היועמ"ש לא השיב לשאלות מתי גנז את הפרשה, מה הסיבות לכך ומדוע הוסתרו הבדיקה והחלטת היועץ מהציבור. 

מאוחר יותר בערב, התארח בועז ביסמוט, עורך 'ישראל היום' ב'אולפן שישי' של חדשות 12 והתווכח בנושא יחד עם הכתב המשפטי של הערוץ גיא פלג.

במקום נכח גם שר המשפטים לשעבר וכיום שר הפנים אמיר אוחנה. בועז ביסמוט הזמין את אוחנה לאולפן באומרו "תבוא כל שבוע" מה שעורר זעם בקרב עיתונאי החדשות ביניהם רוני דניאל שהגיב לו "מי אתה? מה אתה מזמין עכשיו?". אוחנה אמר לו "בועז בשבוע הבא לא אני ולא אתה נוזמן". ביסמוט טען כי התבדח בעניין,"אתה יודע מה זה להתבדח? אתה יודע מה זה חוש הומור אדוני?", שאל ביסמוט, ודניאל הגיב: "אתה לא מתבדח וההומור גם דפוק".

הוויכוח המשיך בין ביסמוט לכתב המשפט גיא פלג. ביסמוט הציע לפלג שיתחיל את דבריו בנוגע לתיק הישן של ניסנקורן. "תתחיל עם זה", אמר ביסמוט לפלג שהתרגז: "אתה לא העורך שלי, אתה העורך של 'ישראל היום' וכולנו רואים איך העיתון הזה נראה. עורך רון ירון ולא אתה!". ביסמוט:  "העיתון מוביל, לא נעים לי... מה אתה מוכיח לצופים, שכמה אנשים פה מהימין רצויים באולפן הזה. פשוט בושה. עם כל הכבוד הצופים יושבים בבית וצופים לבד".

הדיון המשיך ולאחר מכן ביסמוט ביקש להגיב שוב לדברי פלג על 'ישראל היום': "אני רוצה לענות לך על חוסר הנימוס שלך כלפי העיתון שלי וכלפי איך שהוא נראה. ביום שאתה תחמיא לעיתון שלי אני אהיה מודאג. דבר שני, פולו-אפ לסיפורים שלך אני שם במדורי הרכילות".

ביסמוט סינן כלפי פלג: "חוסר הנימוס שלכם פשוט הרקיע שחקים, עברתם את הגבול. הצופים ישפטו". פלג לא התרגש: "בועז שיחקת אותה, הכנסת לי". ביסמוט המשיך: "אתה לא אתגר, לא נעים לי. אתה אדם גס רוח וכל הצופים ראו את ההתנהגות שלך". מגיש המהדורה דני קושמרו קטע את הוויכוח בטענה שאינו קשור לדיון באולפן ודרש לסיים את העניין.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום