דיווח: משטרת חיפה שוקלת לזמן את האדמו"ר לחקירה

במשטרת חיפה מקיימים 'התלבטות דרמטית', האם לזמן את האדמו"ר מסערט ויז'ניץ לחדר החקירות, לאחר פתיחת החקירה נגד מארגני החתונה שהתקיימה השבוע בעיר חיפה בחצרות סערט ויז'ניץ וביאלא • האכיפה הסלקטיבית נגד המגזר החרדי שוב מוכחת לעין כל 

חדשות בארץ 10.9.2020 | 21:10

הרבי מסערט ויז'ניץ לפני עידן הקורונה צילום: מערכת 'קול ברמה'

ביום שלישי נחגגה בחיפה חתונה רבת הוד בחצרות סערט ויז'ניץ ובאילא. וזאת לאחר שנדחתה שלוש פעמים. כידוע בחצר החסידות בחיפה מקפידים מאד על שמירת ההנחיות, ואכן על פי התיעודים שהגיעו ל'בחדרי חרדים' הציבור רובו ככולו שמר על ההנחיות וההגבלות של משרד הבריאות כולל עטיית מסכות. 

על פי הדיווח הערב (חמישי) של כתב הצפון אלי לוי ב'חדשות 13', החקירה מתנהלת מאז אתמול, כאשר מפקד תחנת חיפה בעצמו נצ"מ אמיר גולדשטיין מפקד עליה. מאז אתמול המשטרה אוספת לא מעט חומרים תיעודיים. החקירה מתמקדת באיסוף צילומים ועדויות מכאלה שהיו בחתונה ההמונית. 

החוקרים מנסים להגיע אל המארגנים ולמצוא מישהו שייקח עליו את אחריות על האירוע, בו השתתפו לדברי הכתב למעלה מאלף איש. לעת עתה לא נמצא איש שיבוא ויאמר 'אני ארגנתי' 'אני לוקח אחריות על האירוע'. על פי דיווחו של לוי בעקבות כך, בתחנת חיפה שוקלים ב-24 השעות האחרונות, האם להזמין לחקירה את האדמו"ר מסערט ויז'ניץ בעצמו. דבר רגיש לכשעצמו ומהלך שלא יעבור בשקט מבחינת החסידים.   

כבר בליל החתונה החלו בכלי התקשורת לפמפם את דבר קיום חתונה חרדית רבת משתתפים, תוך התעלמות מוחלטת ממסיבות ריקודים שנערכו בעיר חיפה באותה השעה. הגדילו לעשות במשטרת חיפה והכריזו על פתיחת חקירה נגד מארגני החתונה החסידית. הכתב הפוליטי של גל"צ מיכאל האוזר-טוב פנה לדובר משטרת חיפה לקבל התייחסות למסיבות הריקודים, כאשר על החתונה החסידית הם הכריזו מיד על פתיחת חקירה. על פי ציוץ בחשבון הטוויטר שלו זה לשון המענה שהוא קיבל מדוברות המשטרה "למה מי אתה? חתיכת חצוף!," לאחר מכן דיווח האוזר-טוב שאכן נפתחה חקירה, אך למרות שהוא סיפק למשטרה פרטים עבר זמן רב והמשטרה לא עשתה עם המידע שום דבר. וכפי שדווח בהרחבה כאן ב'בחדרי חרדים'.

בכך מצטרפת 'התלבטות' זאת להוכחות הרבות על האפליה המכוונת והאכיפה הסלקטיבית שישנה נגד המגזר החרדי בכל תחומי חייו בכלל, ובעידן הקורונה בפרט.

אנחנו ב'בחדרי חרדים' נמשיך לעקוב ונדווח על כל התפתחות. בתקווה שראשי המדינה והמשטרה יתעשתו ויפסיקו מידית את ההתעללות המתמשכת והאכיפה הסלקטיבית נגד הציבור החרדי. לפני שהקרע בין הציבורים יהיה בלתי ניתן לאיחוי.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום