מוחמד ועמירן ממליכים את הקב"ה לכבוד ראש השנה

אנחנו מאמינים בני מאמינים: הבלוגר הסעודי מוחמד סעוד והזמר החסידי עמירן דביר ממליכים את הקב״ה לקראת ראש השנה עם הלהיט "אנחנו מאמינים" • צפו

מוזיקה 13.9.2020 | 14:05

עמירן דביר ומוחמד סעוד שרים יחד צילום: מתוך הסרטון

הפקה יוצאת דופן: הזמר והיוצר עמירן דביר שר את מה שכבר מזמן הפך במדינה ל'המנון הלאומי' - השיר 'אנחנו מאמינים' ביחד עם הבלוגר הסעודי המפורסם מוחמד סעוד.

דביר אומר ל"בחדרי חרדים" על הסרטון שהוא הוציא יחד עם ידידנו משכבר הימים: "תמיד כשיצא לי ללמוד על ימות המשיח, תהיתי לעצמי איך זה הולך להיראות? איך זה בכלל יקרה? האם זה יקרה בבת אחת על ידי משהו קיצוני או לאט לאט בצורה טבעית כשהאור יגבר על החושך".

"לפני כמה ימים קיבלתי את התשובה. הבלוגר הסעודי מוחמד, שמככב ברשתות החברתיות בסעודיה ובישראל, זה שעיניו נוצצות כשהוא מדבר על שלום עם ישראל, ששמחה ממלאת את ליבו כשהוא שר שירים חסידיים בעברית מצוינת, זה שאוהב אותנו מאד".

"אותו מוחמד המתוק, יצר איתי קשר דרך חבר משותף, במטרה להקליט שיר ביחד. חשבתי לעצמי, איזה שיר נקליט? אולי זאת הזדמנות לפרסם את אחד השירים שלי? אבל אז נחתה עלי התשובה, אנחנו לפני ראש השנה, ונעשה את השיר לכבוד הקב"ה, נמליך אותו ונעשה קידוש השם חוצה יבשות ותרבויות. כי אנחנו מאמינים בני מאמינים ואין לנו על מי להישען אלא על אבינו שבשמים".

 

 

 

 

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום