תושב אבו דאבי ל'בחדרי': "הפלסטינים צריכים לדעת שרק מו"מ יקדם אותם"

עומר אל סוואייד, איש עסקים תושב אבו דאבי אומר ל'בחדרי חרדים' כי הוא נרגש לרגל החתימה על הסכם השלום בין המדינות וממתין בקוצר רוח להתחיל לעשות עסקים עם ישראלים. "הדרך להבהיר למנהיגים הפלסטינים ששלום ודיאלוג הם הפתרון היחיד לאזור"

מדיני 15.9.2020 | 18:29

עומר אל סוואייד צילום: באדיבות המצלם

לרגל חתימת הסכם השלום בין ישראל לאיחוד האמירויות וההודעה על נורמליזציה בין ישראל לממלכת בחריין, אומר ל'בחדרי חרדים' עומר אל סוואייד, תושב אבו דאבי שלדבריו כבר הספיק להתאהב בישראל, כי "שלום זה העדיפות החשובה ביותר, ועלינו לפעול למענו ברמה הבינלאומית, או בין יחידים, ואפילו בין האדם לעצמו".

עומר הוא איש עסקים מכובד מאד באבו דאבי, ומחכה להתחיל לעשות עסקים עם ישראלים. עומר מדגיש כי "תוצאות השלום הן אנרגיה חיובית ומשרה רוגע, וזה מה שראיתי בחברה האמירתית, במיוחד בביטוי ובברכה לשלום עם ישראל, התקשורת ברשתות החברתיות בין האנשים ביטאה את רצונם לחזק את היחסים והדו-קיום בין העמים, זו תקווה טובה לעתיד המזרח התיכון".

עוד אומר עומר כי "שאר המדינות ותהליך ההצטרפות לשלום עם ישראל התחיל ויימשך, וזה יהיה הדרך להבהיר למנהיגים הפלסטינים ששלום ודיאלוג הם הפתרון היחיד לאזור, והם צריכים רק לקבוע את דעתם על ידי חזרה לשולחן המשא ומתן".

עומר מספר כי הוא מתרגש מאד לרגל ההסכם שיביא שגשוג כלכלי לשתי המדינות, עומר אומר כי שתי המדינות "חזקות מאד בהייטק". עומר מצפה שעוד מדינות יחתמו על הסכם שלום. ומאמין בשלום בכל מאודו.

 

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום