אפיקים מציגה: קו 400 מבני ברק לאבו דאבי

חברת אפיקים במחווה לאומית ממלכתית חוצה מחנות ומפלגות, החליטה לקרוא לקווים המרכזים שלה על שמן של שבע הנסיכויות המרכיבות את "איחוד האמירויות" לצד דגלי ארצות-הברית וישראל, והמילה שלום בשלושת השפות

רכב ותחבורה 16.9.2020 | 12:12

אוטובוס אפיקים ממותג להסכם השלום צילום: באדיבות המצלם

אתמול היינו עדים לרגע היסטורי עם החתימה על הסכם השלום בין האמירויות, ארצות-הברית וישראל. על מנת לציין את היום ההיסטורי, חברת התחבורה הציבורית 'אפיקים' החליטה לערוך מחווה מיוחדת שתושק ביום החגיגי תוך שליחת מסר של שלום ואחווה.

שבעה אוטובוסים של החברה מותגו אתמול (שלישי) ויקראו על שם שבע הנסיכויות של האמירויות: אבו דאבי, עג'מאן, דובאי, פוג'יירה, ראס אל-ח'ימה, שארג'ה ואום אל-קיוין.

מלבד המיתוג המלא עם שמות הנסיכויות, על האוטובוסים מוצגים גם שלושת הדגלים, של איחוד האמירויות, ארצות הברית וישראלי לצד הכיתוב "שלום" בשלושת השפות.

שי מלכה סמנכ"ל חברת אפיקים אמר "בין ידיעה פסימית על סגר מסתמן לידיעה קשה על עלייה במספר החולים, אנחנו שמחים ומתרגשים לראות שיש גם קצת חדשות טובות. כחברה שהיא חלק בלתי נפרד ממארג החיים במדינת ישראל, אנחנו שמחים לקחת חלק קטן בחגיגה הגדולה ולשלוח מסר של שלום לשכנים בתקווה שבחודשים הבאים נראה רק חדשות כאלה והקורונה תהפוך לזיכרון רחוק."

אז אם ראיתם את קו 400 של חברת אפיקים עובר בעיר בני ברק עם השם " אבו דאבי"  תדעו שמדובר במחווה של החברה להסכם השלום.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום