תעלומה: כיצד נורה הילד החסידי בירושלים?

ילד בן למשפחה חרדית התלונן על כאבים בכתפו. בבדיקה ראשונית בבית החולים גילו הרופאים לתדהמתם קליע בגופו של הילד בן ה-8. במשטרה מעריכים כי ייתכן שהילד נפגע מירי טועה מאחת השכונות הערביות הסמוכות למקום מגוריו

חרבות ברזל 16.9.2020 | 23:39

אילוסטרציה דוד כהן, פלאש 90

ילד חרדי, בן שמונה, בן למשפחה מחסידות מוכרת בירושלים המתגוררת באזור שכונת שמעון הצדיק בבירה, פונה מוקדם יותר היום (רביעי) לבית החולים הדסה עין כרם, לאחר שהתלונן על כאבים בכתפו.

אלא, שלאחר בדיקה ראשונית, נדהמו הרופאים לגלות קליע בגופו של הילד. במשטרה מעריכים כי ייתכן והילד נורה מקליע טועה שנורה מאחת השכונות הערביות הסמוכות. יצוין כי הילד ומשפחתו מתגוררים בקומה שלישית.

ל'בחדרי חרדים' נודע, כי עוד קודם לכן פנתה המשפחה בהוראת רבם ליועץ הרפואי שמעון ברוין מביקור חולים 'יד אברהם' שהמליץ להם לגשת במהירות לטיפול רפואי. בשעה זו נמצא הילד בחדר טראומה.

בשיחה עם 'בחדרי חרדים' מספר ברוין: "מיד כשהבנתי את המצב הבאתי את בני המשפחה לבית החולים הדסה שם דאגנו לבדיקות מהירות לילד. לדבריו, בבית החולים בוחנים את האפשרות לערוך לילד ניתוח דחוף".

מהמשטרה נמסר, כי משטרת ישראל פתחה לפני זמן קצר בחקירה בעקבות אירוע בו הגיע לבית חולים ילד כבן 6 המתגורר באזור מעלות דפנה עם קליע בכתפו.

שמו לתפילה: יהודה אריה בן תמר ציפורה לרפו"ש בתושח"י.

 

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום