העיתונאי פותח ומשתף: בפעם הראשונה לא הרגשתי בטוח

הפגנה למען הדמוקרטיה? כתב חדשות 13 פותח את הלב ומשתף את מה שהוא חווה מאחורי המצלמה מהמפגינים בבלפור, מה שלא מדווחים בתקשורת ולא מציגים על המסכים: "לא נתנו לנו לשדר. קיללו, צעקו באוזן, חסמו את המצלמה, אחד נתן לי מכה עם קרטון. לא היה שם אפילו אחד שנחלץ לעזרתנו"

תקשורת 21.9.2020 | 22:56

עמרי מניב צילום: צילומסך ערוץ 13

הפגנות השמאל נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו בשכונת רחביה הירושלמית, שנמצאות גם כך במחלקות בין ימין לשמאל, אם הן מותרות בעת הזאת כשהנגיף אינו מבחין בין הזהויות הפוליטיות, מקבל גוון נוסף עם עדותו של כתב 'חדשות 13' שמספר על ההשפלות והמתקפות שסופגים הוא וחבריו מאותם אנרכיסטים שמקבלים גיבוי מיו"ר 'כחול לבן' השר בני גנץ וסיעתו וכן מהמערכת המשפטית והעומד בראשה היועמ"ש לממשלה ופרקליט המדינה אביחי מנדלבליט.

כתב 'חדשות 13' עמרי מניב שמסקר את ההפגנות בבלפור משתף את אלפי עוקביו במה שחווה אמש מוצאי ראש השנה.

וכך כתב הערב מניב בטוויטר: "במשך דקות ארוכות הוקפנו במעגל של עשרות מפגינים שלא נתנו לנו לשדר. קיללו, צעקו באוזן, חסמו את המצלמה, אחד נתן לי מכה עם קרטון. לא היה שם אפילו אחד שנחלץ לעזרתנו. נדדנו פעמיים עם המצלמה כדי להצליח להוציא שידור. גם בדקות הראשונות אחרי החשד לניסיון דריסה".

העיתונאי ממשיך ומספר: "התגודדו מפגינים וקיללו אותי ואת ערוץ 13 עם מגפונים, כדי שלא נוכל לראיין עדי ראיה. זה מיעוט שלא מייצג את רוב רובם של המפגינים, אבל מיעוט הולך וגדל בהפגנות האחרונות, זה הגיע לשיא אתמול. בפעם הראשונה לא הרגשתי בטוח בכיכר פריז. להפגין למען דמוקרטיה ולסתום את הפה בכוח לעיתונאים...". סיכם בכאב.

לפני מספר חודשים הותקף באחת ההפגנות הללו הד"ר אבישי בן חיים, כתב ופרשן הערוץ לענייני חרדים, הדבר תועד והופץ ואז זכה המקרה לגינויים רבים במערכת הפוליטית, בהם נשיא המדינה ראובן ריבלין ויו"ר ש"ס השר אריה דרעי.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום