הוראה בחצרות החסידים: אין להגיע ליום כיפור

בחצרות החסידיויות ממהרים להודיע שלא להגיע למעוז האדמו"ר בחגים כל אחת מסיבותיו הוא, החסידים ימשיכו להתפלל בבתי המדרשות ברחבי הארץ כפי ההנחיות 

חרדים 24.9.2020 | 14:03

ערב יום כיפור בירושלים צילום: ארי ק - די וואך

הסגר ההרמטי על מדינת ישראל ועמו הקושי לנוע ממקום למקום הביא את חצרות החסידים להכריז שאין להגיע לחצר החסידות ביום כיפור למרות שבתי הכנסת נשארים פתוחים ביום הקדוש לעם היהודי לאחר שהבינו בממשלה כי אי אפשר להגביל את בתי הכנסת ביום כיפור.

מביתו של האדמו"ר מצאנז הודיעו אתמול (רביעי) לחסידים כי הרבי יתפלל במנין בביתו ביום הכיפורים והציבור נקרא לא להגיע מחוץ לעיר. כזכור, הרבי נדבק בנגיף ומחלים בביתו. 

כך גם בחצר חסידות סערט ויז'ניץ בחיפה בהוראה של הרבי מסערט ויז'ניץ היום נאמר כי על כלל החסידים להישאר בביתם ביום כיפור להתפלל בשטיבל המקומי ולא להגיע לחיפה ליום כיפור. 

בחצר חסידות גור שם התפללו בקפסולות ניתנה הוראה נחרצת שנמסרה לחסידים ע"י הגאון רבי דב לנדאו מרבני החסידות כי "אין להגיע לירושלים לא לשבת שובה ולא ליום כיפור".

רבים מהחצרות החסידים יגיעו כבר לשבת בכדי שיוכלו לשהות במחיצת הרבי ביום הקדוש, חלק מהחסידים אף יישארו כהרגלם ביום כיפור בביתם לאחר שזמן השיא בחצרות החסידות הוא ראש השנה. 

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום