קליפ מרהיב: שמחת בית השואבה בחדר האוכל של ישיבת חברון

ישיבת חברון המשמשת כמלונית קורונה לכלל עולם התורה והישיבות חגגה את שמחת בית השואבה המרכזית בחדר האוכל לחולים יחד עם הקלידן יואלי דיקמן והזמר שלמה כהן בריקודים סוחפים אל תוך הלילה. צפו בוידאו של הצלם יהודה רוזן

משה ויסברג | מוזיקה 8.10.2020 | 22:52

השמחה בישיבת חברון צילום: באדיבות המצלם

בני הישיבות מכלל הישיבות המבודדים במלונית הקורונה שע"י ישיבת חברון כנסת ישראל גבעת מרדכי, נהנו ליל אמש משמחת בית השואבה אגדית. בליווי תזמורתו המורחבת של יואלי דיקמן, כשנלווה אליו אמן הרגש בעל השירה האהוד שלמה כהן. שהלהיב את הבחורים בריקודים סוחפים לכבודה של מצוה - שמחת בית השואבה, והמשיך בשירי נשמה וכיסופים בצוותא עם כלל הבחורים אל תוך הלילה.

 

בסיומו של ערב, הודו כולם בתודה וברכה לר' יהודה ויספיש, יו"ר 'האיחוד' -איחוד בני הישיבות בא"י. המקריב בכל רגע את חייו בדאגה ובמסירות אין קץ, למען טובתם והרחבת דעתם של בני הישיבות בא"י ובפרט לאלו השוהים במלונית חברון. שמידי ערב סיפק להם שעות של קורת רוח נשגבות, זאת, מעבר לדאגה שלו ביציקת התוכן הרוחני והערכי דבר יום ביומו, בהבאת רבני ישיבות מחלימי קורונה, המסכימים להגיע ולהרביץ תורה. 

במעמד השתתף גם דוד בלומנשטוק, אחראי תיק תרבות תורנית וחבר מועצת העיר ירושלים, שהאיכפתיות שלו לכל צרכי בני הישיבות ולכלל בני התורה ידועה לכל.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום