בעל הצדקה המפורסם נהרג בתאונה מחרידה

אחד הקרבנות בתאונת דרכים מחרידה שאירעה בשיקגו בה נהרגו שלושה הוא איש החסד יוני כהן ז"ל • השמועה על פטירתו הטרגית של יוני כהן, בעל צדקה וחסד ידוע, הכתה בהלם רבים ברחבי שיקגו ומחוצה לה  • יוני היה דמות מוכרת וידוע במפעלי החסד הרבים אותם הקים ויזם ברחבי ארה"ב

יענקי פרבר | ברוך דיין האמת 13.10.2020 | 09:07

נר זיכרון צילום: pixabay

טרגדיה בשיקאגו: בעל החסד והצדקה יוני כהן ז"ל, נהרג אתמול בתאונת דרכים, השמועה על הטרגדיה הנוראה התפשטה במהירות בקהילות החרדיות בשיקגו, 

על פי הדיווח באתר Yeshiva world news, תאונת הדרכים התרחשה בסביבות השעה 12:00 ביום שני בצפון מחוז ואן בורן, במישיגן. כאשר כאמור למגינת לב יוני ז"ל היה אחד מהקורבנות. בתאונה נהרגו שני אנשים נוספים.

יוני ז"ל, היה רק ​​בן 46, הוא היה אב ובעל וחבר קהילה אהוב מאד שכולם הכירו, חסד וצדקה היו אצלו דבר שבשגרה ולא רק בשיקגו. בנוסף, למחייתו הוא היה פעיל בתעשיית בית האבות ועסקי נדל"ן.

הוא בעבר התגורר באדיסון, ניו ג'רזי ולייקווד, לפני שחזר לשיקגו.

בנוסף לאינספור פעולות של חסד, ליוני היה מטוס ואף היה טייס בעצמו, ובמהלך הזמן הטיס ללא פרסום מאות נפטרים לקברי ישראל ברחבי ארצות הברית לאורך השנים.

מכריו מספרים שכאשר התגורר באדיסון ניו ג'רזי, הוא היה מוטרד מכך שאין בית ביקור חולים ליהודים שומרי תורה ומצוות בבית החולים רוברט ווד ג'ונסון, הוא רכש נכס מול בית החולים, ובנה מתקן יפה לאנשים לשהות בו.

יהי זכרו ברוך.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום