נחשף: בנט בעד נושאים הנוגדים את ההלכה

על רקע נסיקתו בסקרים, האם נפתלי בנט שכח את הכיפה שלראשו ואת מי הוא מייצג? מנהיג הציונות הדתית נשאל בשידור לייב באשר לנישואים שלא על פי ההלכה והביע בהם תמיכה: "אני לא מתעסק בהלכה היהודית. אני בעד חיה ותן לחיות"

ארי קלמן | פוליטי 15.10.2020 | 23:42

נפתלי בנט צילום: תומר נויברג, פלאש 90

חבר הכנסת נפתלי בנט, מי שעומד בראש מפלגת הציונות הדתית 'ימינה', מפתיע היום (חמישי), כאשר במהלך שידור שקיים באינסטגרם יחד עם העיתונאית מעיין אדם, הוא הביע תמיכה בנושאים הנוגדים את ההלכה.

אדם שאלה את עמדתו של בנט שלא ידועה עד כה, לגבי אלה המתחתנים שלא כהלכה. והוא השיב: "אני נורא שמח שאת שואלת, אני בעד חיה ותן לחיות, ולכבד כל בן אדם, שאת כל הזכויות האזרחיות שיש לכל בן אדם בישראל יהיה בצורה מלאה גם לאלה".

לדבריו: "אני לא מתעסק בהלכה היהודית", מוסיף בנט ומפתיע, כשלטענתו, "אי אפשר לשנות את ההלכה היהודית, אבל זה לא קשור במדינת ישראל מי שרוצה לחיות גם...", בנושאים שלא דרך ההלכה, "צריך שיכול לקבל את כל הזכויות כמו כל בן אדם אחר".

יו"ר 'ימינה' בנט שנוסק בסקרים עד לשיא של 23 מנדטים, מודה בשידור: "אני חי בסביבה של אנשים שחלק נשואים שלא על פי ההלכה", והסביר כי הוא קיבל את החינוך הזה לשפוט כל אדם על פי האישיות מאביו, וגם חשוב לא לדבר לשון הרע נגד השני.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום