האב"ד שהחלים מהגל הראשון הלך לעולמו

בגיל 67 הלך לעולמו בשכונת בורו פארק בברוקלין הגאון הצדיק רבי אריה לייבוש יצחק רובין זצ"ל אב"ד גלאגוב מנהל רוחני בישיבת 'אמרי יוסף' ספינקא בבורו פארק, בן דודו של הרבי מבאבוב ומחותנו של האדמו"ר מויז'ניץ

משה ויסברג | ברוך דיין האמת 16.10.2020 | 15:09

אב"ד גלאגוב זצ"ל צילום: יהושע פרוכטר

ברוך דיין האמת: מארה"ב מגיעה הבוקר הידיעה הקשה והמעציבה על פטירתו של הרה"צ רבי אריה לייבוש יצחק רובין זצ"ל אב"ד גלאגוב מנהל רוחני בישיבת 'אמרי יוסף' ספינקא בבורו פארק שהיה מאושפז במצב קשה בגל הראשון של הקורונה החלים ובימים האחרונים שוב הדרדר מצבו ככל הנראה מסיבוכי הנגיף ממנו הבריא והוא השיב את נשמתו ליוצרה בגיל 67.

רבי אריה לייבוש יצחק זצ"ל נולד לאביו הגאון הצדיק רבי חיים שמחה ישכר בער רובין זצ"ל אב"ד טאמשוב, צאצא של האדמו"ר מהר"י מבעלזא זי"ע והאדמו"ר רבי לייבוש מצעשינוב זי"ע.

אחותו של אביו הרבנית פריידא ע"ה היא אשת האדמו"ר בעל ה'דברי שלמה' מבאבוב זצ"ל.

אב"ד גלאגוב זצ"ל היה חתנו של האדמו"ר מסוכטשוב זצ"ל.  

במשך ארבעים שנה שימש כמנהל רוחני בישיבת 'אמרי יוסף' ספינקא בבורו פארק וכן כמנהל הרוחני של התלמוד תורה.  

הנהיג את בית מדרשו 'בית מנחם' גלאקוב בשכונת בורו פארק.

המנוח זצ"ל היה אדם מיוחד ומאיר פנים היה בקשר עם כל חצרות החסידיות - היה מגיע כל שנה לארץ והיה מגיע לשבת אחת לחצר הקודש בעלזא.

לפני שנה וחצי הגיע לארץ הקודש להשתתף בשמחת נישואי נכדתו בת לבנו הרה"צ רבי יהושע רובין עם נכדו הבכור של האדמו"ר מויז'ניץ.

מסע הלוויה הבוקר (שישי, ערב שבת קודש פרשת בראשית) בשעה 10:00 שעון ניו יורק מבית מדרשו 'בית מנחם גלאגוב' בשכונת בורו פארק בברוקלין.

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים.  

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום