החופים החרדים שיישארו פתוחים למרות סיום העונה

 בעקבות הסגר ובהתאם להנחיות משרד הבריאות, עונת הרחצה לשנת 2020 נפתחה בתאריך 20.5, באיחור של כחודש וחצי, והסתיימה אתמול • בשתי ערים בארץ החליטו להשאיר את החופים פתוחים למשך חודש נוסף ואף לתפוח את החופים הנפרדים

קובי בורנשטיין | חדשות בארץ 19.10.2020 | 20:34

צילום: שוקי לרר

בתחילת השבוע האחרון הסתיימה עונת הרחצה בכל רחבי הארץ. בשל הסגר עונת הרחצה לשנת 2020 נפתחה בתאריך 20.5, באיחור של כחודש וחצי. בשל העובדה שהמתרחצים כמעט ולא יכלו להשתמש בחופים, החליטה עיריית חיפה להאריך בחודש נוסף את העונה בחופי העיר.

על פי הודעת העירייה עונת הרחצה בעיר תסתיים ביום שני ה-16 בנובמבר, ובעיר יפעלו תחנות הצלה בחוף דדו, חוף הזמיר, חוף הכרמל, חוף בת גלים ובחוף נאות. עד לסיום שעון הקיץ בשבת הקרובה, 24 באוקטובר, יפעלו התחנות בשעות 18:00-8:00, ומתחילת שעון החורף ביום ראשון, 25 באוקטובר ועד לסיום עונת הרחצה הן יפעלו בשעות 16:30-8:00.

חבר מועצת העיר מטעם סיעת 'חן', מנחם קפלן, פנה לראש העיר עינת קאליש רותם וביקש ממנה לספק שירותי הצלה גם בחוף הנפרד - החוף השקט, המשרת את החרדים תושבי חיפה והצפון. ואכן, לפני שעה קלה אישרה ראש העיר את הבקשה, ושירותי ההצלה בחוף הנפרד ימשיכו עד ל-16 בנובמבר. 

נציין כי ראש עיריית בת ים הודיע כבר אתמול כי החוף הנפרד בעיר יישאר פתוח למשך חודש נוסף כמו עוד שני חופים נוספים לציבור הכללי.

חבר המועצה מנחם קפלן אמר ל'בחדרי' כי "לאחר פניות רבות ובקשות של תושבים על הארכת עונת הרחצה בחלק מחופי העיר פניתי למנכ"ל העיריה ולשמחתי העניין סודר ואף החוף השקט ותחנת ההצלה בו יפתחו לציבור לחודש נוסף לרחיצה בהפרדה".

 

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום