המיקרפונים בעימות יושתקו; טראמפ: "לא הוגן"

על פי ההחלטה וכתוצאה מהעימות הקודם שהיה רצוף בקטיעות הדדיות של המועמדים, הוועדה המשותפת הכריעה כי המיקרפונים של המתמודדים בעימות הקרוב בין טראמפ לביידן יושתקו כשהיריב מדבר | טראמפ בתגובה תוקף את החלטת הוועדה

יענקי פרבר | חדשות בעולם 20.10.2020 | 08:47

העימות הנשיאותי צילום: צילום מסך

לקח מהעימות הראשון: המיקרופון יושתק בזמן שאחד מדבר.

הועדה המשותפת המסדירה את העימותים הנשיאותיים הודיעה כי בעימות הקרוב היא תסגור את המיקרופונים של טראמפ וביידן בשעה שהמועמד השני מדבר, וזאת לאחר שהעימות הקודם התאפיין בהרבה קטיעת היריב בזמן שהשני דיבר.

העימות מתוכנן להתקיים ביום חמישי הקרוב, ועל פי ההחלטה המיקרופונים יושתקו כדי לאפשר ליריב לדבר ללא הפרעה. לפי הודעת הוועדה, בתחילת כל אחד מששת קטעי העימות, כל מועמד יקבל שתי דקות כדי לענות על שאלה ראשונית, בהמשך יתקיים דיון פתוח, ושני המיקרופונים יהיו פתוחים.

אנשי הקמפיין של טראמפ דרשו לשנות את הנושאים בעימות הקרוב, ודרשו להתמקד יותר במדיניות חוץ, טראמפ הודיע כי ישתתף בעימות והתלונן נגד המארגנים, "אני אשתתף, אני פשוט חושב שזה מאוד לא הוגן, זה מאוד לא הוגן שהם שינו את הנושאים של העימות, וזה מאוד לא הוגן שיש לנו שוב עימות מוטה לחלוטין".

בשיחת ועידה שקיים מלאס וגאס אמר טראמפ כי "אנחנו הולכים לנצח, לא הייתי אומר את זה לפני שבועיים-שלושה, אבל אני מרגיש שנעשה זאת".

העקיצות בין הצדדים לא נרגעו, כזכור בשבוע שעבר אמר טראמפ כי "ביידן לא יחזיק מעמד חודשיים בתפקיד - ואז האריס תחליף אותו". טראמפ הוסיף על האריס: כי "היא קומוניסטית. היא מפלצת".

הסקרים כמו ב-2016 מראים כי ביידן ינצח די בקלות, אך הסקרים גם הכתירו את קלינטון ב-2016 ונתנו לה ניצחון מוחץ, והסוף כידוע לכולם הסתיים בכך שטראמפ ניצח בהפרש גדול את יריבתו קלינטון.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום