לא תאמינו: כמה צייצנים חסם עמית סגל בטוויטר

"אני כותב טור על עמית סגל. ברצוני לציין שם את חיבתו לחסום גולשים שמבקרים אותו. כדי להבין את היקף התופעה" כתב תומר אביטל עיתונאי עצמאי. בתגובה פרסם סגל צילום מסך של מס' החסומים בטוויטר שלו • "זה אומר בעצם ששיעור החסומים המאומתים עומד על 0.8% מכלל העוקבים"

אהרן מילר | תקשורת 21.10.2020 | 15:30

עמית סגל צילום: הדס פרוש, פלאש 90

תומר אביטל המגדיר עצמו עיתונאי עצמאי כתב בחשבון הטוויטר שלו "אני כותב טור על עמית סגל. ברצוני לציין שם את חיבתו לחסום גולשים שמבקרים אותו. כדי להבין את היקף התופעה, תוכלו בבקשה לכתוב לי אם מבלי שקיללת - סגל חסם אותך?"

סגל כתב בתגובה לאביטל: "מישהו מבין למה תומר אביטל לא פשוט פנה אליי לבקש את מספר החסומים במקום לצאת למסע דיג ברחבי הטוויטר? בטוח שזה לא בגלל אובססיה או האדרה עצמית חלילה. אז הנה מספר החסומים. ואני משער שהוא ימשיך לעלות ככל שמישהו יבחר לקלל, להטריל או לערב הורים".

סגל הוסיף צילום מסך מחשבונו הפרטי כמה חסומים יש לו ברשת הטוויטר. למקרה שתהיתם, מדובר ב 4209 חסומים, נכון לשעת צילום המסך.

עוד כתב סגל ועקץ "זה אומר בעצם ששיעור החסומים המאומתים עומד על 0.8% מכלל העוקבים, לא כולל ערים חרדיות ואזורי התפשטות. שמחתי לעזור".

יצוין כי 'סערת החסומים' מגיעה מיד לאחר כתב תביעה רביעי שהגיש סגל נגד דוברו של חבר הכנסת יאיר גולן, תביעה שהוגשה בעקבות השמצות ברשתות החברתיות.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום