בשורה לנוסעים לרבי שמעון: שדרוג משמעותי בדרכי ההגעה

משרד התחבורה הודיע כי יקצה אחד עשר מיליוני שקלים לשדרוג הכביש המוביל לכרמיאל צפת ומירון, דבר אשר יקל את עומסי התנועה במקום. כן יוסיפו נתבי תנועה חדשים, תשודרג תאורת הכביש ויטופל נושא השילוט והצבע במקום

אהרן מילר | רכב ותחבורה 5.11.2020 | 08:37

מתפללים בציון הרשב"י במירון צילום: שוקי לרר

ממליאת הכנסת מגיעה הבשורה לכוספי מירון. עת הכריז סגן שר התחבורה אורי מקלב כי משרד התחבורה יקצה כ-11 מיליוני שקלים לשדרוג כביש 70 המוביל לכרמיאל מירון צפת ועוד באופן מידי, זאת בתגובה לשאילתא שהגיש ח"כ אוסמה סעדי לסגן השר מקלב במליאת הכנסת, במסגרת הפרויקט עליו הצהיר כאמור סגן שר התחבורה ישדרגו את הצמתים והמחלפים בציר, - מחלף סומך, צומת דשנים, וצומת כברי. שדרוג הכביש יקל את עומסי התנועה במקום.

בתכנון הפרויקט יוספו נתבי תנועה חדשים, תשודרג תאורת הכביש ויטופל נושא השילוט והצבע במקום. במקביל הסביר סגן השר במליאת הכנסת כי סקר תנועה שנעשה במקום העלה כי נתבי הפניות קצרים מדי ומעמיסים על שדרת הכביש הראשי, בשל כך במסגרת הפרויקט יוארכו נתיבי הפניות ואף יתקיים סנכרון בין הרמזורים השונים על הציר במטרה ליצר גל אחיד של רמזורים באור ירוק ויזרים את התנועה בכביש.

לאחר מכן במענה לשאילתות נוספות מחברי הכנסת, ששאלו אודות הפרדת המסלולים הקיימת בכביש 40 ומונעת מעבר בין צידי הכביש, הסביר סגן השר כי מדיניות משרד התחבורה היא להזרים את התנועה בכבישים הראשיים בארץ, ולא הקמת צמתים מיותרים ומעמיסי תנועה, הפרדת המסלולים נוצרה לצורך בטיחות עוברי הדרך והינה אלמנט חשוב בבטיחות הנוסעים ומונעת תאונות קשות שגבו בעבר חיי אדם.

 

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום