לראשונה בישראל ובעולם כולו: דור 5 גם בפלאפון כשר

G5 הוא תקן טכנולוגי מהדור החמישי לתקשורת סלולרית שכובש את העולם כולו, התקן מבטיח מהירות גלישה מהירה כפי שלא ידענו עד היום • חברת "נתיב מובייל" היא הראשונה לייבא לארץ נייד כשר שתומך בדור 5 • מנהלי החברה: "שמחים להמשיך להיות חלוצים בתחום הסלולר הכשר"

טכנולוגיה 8.11.2020 | 10:10

צילום: באדיבות המצלם

מהפכת הסלולר הכשר צוברת תאוצה. חברת נתיב הודיעה כי החלה לשווק מכשיר מוגן מבית סמסונג העולמית שתומך בG5, הלא היא הטכנולוגיה המתקדמת בעולם בכל הנוגע למהירות גלישה אינטרנטית בסלולר.

נעשה מעט סדר למי שעדיין לא מספיק בקיא בפרטים.

בניגוד אולי למה שמקובל לחשוב, הG5 אינה מסוכנת ולא עתידה לאיים על אף אחד, אלא הינה רשת סלולרית מתקדמת שתשנה את כל מה שידענו על גלישת אינטרנט מהירה.

חברות רבות עומלות על פיתוח מכשירים משוכללים שיתמכו בדור 5. אחת מהן היא סמסונג העולמית המשווקת את הגלקסי S20 fe G5 שהוא בעל תמיכה ברשת דור 5.

חברת נתיב מובייל נחשבת למובילה בתחום הגלישה המסוננת והמוגנת כשהיא הייתה הראשונה להנגיש לציבור החרדי והדתי אינטרנט כשר. כיום החברה מספקת את מיטב המכשירים הכי מתקדמים בעולם עם שירות הסינון המיוחד של החברה.

לפני מספר שנים נחתם הסכם שיתוף הפעולה בין נתיב לבין סמסונג העולמית, שלקחה את הקידמה הטכנולוגית צעד אחד קדימה על מנת שגם מחזיקי פלאפונים כשרים יוכלו ליהנות מהטכנולוגיה החדישה ביותר. אי לכך, מטבע הדברים, החברה  שמספקת לראשונה בכל העולם את מכשיר הS20 fe G5 החדיש של סמסונג בגרסתו הכשרה, היא נתיב.

מה שמאפשר ללקוחות נתיב ליהנות גם ממהירות גלישה בלתי רגילה וגם מסינון ובקרה על התכנים שנמצאים ברחבי הרשת.

מחברת נתיב נמסר: "חברת נתיב עושה הכל על מנת לספק את מיטב השירות ללקוחותיה עם שירות הסינון הכי איכותי ומתקדם, ובמקביל לספק את המכשירים המתקדמים בעולם. אנו שמחים להמשיך להיות חלוצים בתחום הסלולר הכשר ולהוביל את עולם התוכן המוגן".

ניתן למלא את הטופס הבא, ונציג יחזור אליכם עם כל הפרטים
או להתקשר לטלפון 074-700-17-17 

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום