לקראת שבת 'חיי שרה': רבני העיר קוראים שלא לארח

במטרה למנוע התקהלות שעלולה לגרום להפצת נגיף הקורונה, מפקד הצבא בחברון הנחה לסגור את מערת המכפלה לקראת שבת 'חיי שרה' | רב העיר וראש המועצה יצאו בקריאה לתושבי המקום להימנע מהזמנת אורחים ובני משפחה המתגוררים מחוץ ליישוב

אבי גדלוביץ' | חדשות בארץ 8.11.2020 | 21:05

ארכיון צילום: קובי הר צבי

לקראת שבת חיי שרה בחברון, שתתקיים השנה בצל התפרצות נגיף הקורונה, במשטרה נערכים לאכוף את ההגבלות בעיר האבות במטרה למנוע התקהלות בלתי חוקית במקום. במשטרה הודיעו כי השוטרים, כוחות הביטחון ולוחמי מג"ב המוצבים בעיר סיימו את היערכותם לקרת השבת.

השנה, מציינים במשטרה, בשל מגפת הקורונה והסכנה הטמונה בריבוי מבקרים ואשר עלולה להביא להדבקה והפצה של נגיף הקורונה, כוחות הביטחון יחד עם גורמי הרשות המקומית יערכו לאכיפה מוגברת של הנחיות הקורונה.

בהתאם להנחיות משרד הבריאות, הוחלט על ידי המפקד הצבאי באזור כי מערת המכפלה תהיה סגורה למתפללים, החל מיום חמישי 12.11.2020 משעה 22:00 ועד ליום ראשון 15.11.2020 בשעה 04:00. כמו כן, תיאסר כניסה לקריית ארבע וליישוב היהודי בחברון לכל אדם אשר אינו מתגורר ביישוב על פי נתוני רשות האוכלוסין.

לצורך כך, החל מהיום (ראשון) יפרסו מחסומים בצירים הראשיים ובכניסה לקרית ארבע כדי למנוע כניסתם של אזרחים ומבקרים שאינם תושבי המקום. המשטרה תציב גדרות בחניונים ובמקומות חנייה במטרה למנוע חניית כלי רכב, קרוואנים והקמת אוהלים, וכן תבוצע גרירת כלי רכב אשר יחנו באופן שאינו חוקי.

בתוך כך, ראש מועצת קרית ארבע, רב העיר וגורמי עירייה יצאו בקריאה לתושבי המקום להימנע מהזמנת אורחים ובני משפחה המתגוררים מחוץ ליישוב. גם העירייה נערכת לשמירה מוקפדת על כללי הריחוק הבריאותי, אכיפה שתכלול סגירת מבני ציבור המשמשים אכסניה לאורחים והמשטרה בתיאום מלא עם הרשות המקומית תנקוט צעדים משמעותיים על מנת לאכוף את ההנחיות.

 

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום