החסיד שהיה מביא כיבוד לרשב"י נפטר בשבת

בחסידות סאטמר נפרדו מהרב החסיד רבי ברוך משה פינקלשטיין ז"ל מחשובי החסידים ואיש חסד בכל רמ"ח אבריו שנפטר לאחר ייסורים רבים ואשפוז ממושך בבית החולים והוא בן 51 בלבד בפטירתו

משה ויסברג | ברוך דיין האמת 14.11.2020 | 19:37

רבי ברוך משה פינקלשטיין ז"ל צילום: באדיבות המצלם

ברוך דיין האמת: בבית החולים בלינסון בפתח תקווה הלך לעולמו בשבת בבוקר הרה"ח רבי ברוך משה פינקלשטיין ז"ל מחשובי חסידי סאטמר בבני ברק ויו"ר ארגון ישועות הרשב"י  לאחר מחלות רקע וסיבוך עם הידבקות נגיף הקורונה והוא בן 51 בפטירתו.

המנוח ז"ל נולד בבני ברק בכ"ז תמוז תשכ"ט לאביו הרה"ח רבי אברהם שמואל בנימין פינקלשטיין ז"ל, מחשובי חסידי סאטמר בבני ברק ומאנשי החברה קדישא, שהתמוטט בחודש ניסן תשע"ז באמצע ההליכה הקבועה שלו ברחוב עזרא בבני ברק והוא בן 69 בלבד היה בפטירתו.

המנוח נודע כאיש חסד עצום במשך שנים היה מגיע  למירון בקביעות עם כיבוד לציבור והיה לו ארגון בשם 'ישועות הרשב"י' שם היה מחלק אוכל בכל ערב ראש חודש.

המנוח אף שימש כמלמד בתלמוד תורה לעלוב בבני ברק שם גידל ולימד את הילדים, הוא נודע כמלמד בחסד עליון בעל נפש גבוהה. 

החסידים מספרים כי גם שהיה מאושפז ומחובר לחמצן המשיך בפעילות החסד ודאג למשפחות נזקקות, היה מארגן אמירת תהילים לרפואת עם ישראל ומניינים. 

הותיר אחריו דור ישרים מבורך שישה ילדים שמתוכם רק שלוש זכה להשיא, אחד מאחיו הוא ר' חיים פינקלשטיין מ"עזרה למרפא" ו"הצלה".

מסע הלוויה בשעה 21:30 מבית המדרש סאטמר בשיכון בבני ברק לבית החיים בקרית שאול שם ייטמן. 

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים.

 

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום