הצמד יחבור ל'ימינה'? סמוטריץ': "מי הזמין אותם בכלל"

חבר הכנסת בצלאל סמוטריץ תוקף היום את האופציה שיועז הנדל וצבי האוזר יצטרפו למפלגתו - 'ימינה' ואומר: "הם רצו עם כחול לבן ויאיר לפיד ובני גנץ, שמו את עצמם בגלל שנאת נתניהו במקום שהוא הכי רחוק ממני ברמה האידיאולוגית"

אהרן מילר | פוליטי 19.11.2020 | 21:10

צבי האוזר ויועז הנדל צילום: נועם ריבקין-פנטון, פלאש 90

הבחירות הולכות וקרבות, הקואליציה נראה כעומדת להתפרק בכל רגע, העימותים הקולניים בין כלל מרכיביה לא פוסקים, גם המפלגות החרדיות בתוך עצמן מפולגות, כולם נגד כולם. יועז הנדל וצבי האוזר המרכיבים יחד את מפלגת 'דרך ארץ' נערכים אף הם לבחירות, ומחפשים מי שיקבל אותם על שני המנדטים שלהם, על מנת לנסות ולשמר איכשהו את כיסאם, כשבסקרים הם רחוקים מאחוז החסימה.

היום (חמישי) נחשפו ב'כאן 11', הקלטות של השניים בשיחה עם פעילים, עת נשאלו על היחסים בין הסיעות דרך ארץ וימינה שעליהם אמרו "יש שם התפתחות חיובית". צבי האוזר השיב "אני רואה התנהלות והתפתחות בימינה שהיא חיובית לכיוון שלנו. זה תנאי הכרחי אך לא מספיק, בעת הנכונה נצטרך לעשות הערכת מצב".

יועז הנדל הוסיף "יש הרבה דברים שאני מסכים עם נפתלי והמון דברים שאני לא מסכים עם סמוטריץ'... אנחנו לא בקו החרדלי בנושאי דת ומדינה. כמה שפחות המדינה תתערב בחיי הדת של תושביה כך ייטב... אני בעד ברית הזוגיות שתהיה דרך למסד קשר בלי לעבור ברבנות... בטח לא לשמר מונופול של הרבנות על החיים היהודיים בישראל".

הערב הועלה חבר הכנסת בצלאל סמוטריץ' לרשת ב' על מנת שיגיב על הדברים של האוזר והנדל, "הם בחורים טובים" אמר סמוטריץ' והוסיף "אין לי מושג מי רוצה אותם אצלנו, הם לא מוסיפים לנו מצביע אחד, יש להם מצוקה גדולה כי הם לא עוברים את אחוז החסימה בשום תרחיש".

עוד תקף "הם עמדו על העיקרון שלא לשתף פעולה עם המשותפת, זה עומד לזכותם, אך עדיין רצו עם כחול לבן ויאיר לפיד ובני גנץ, שמו את עצמם בגלל שנאת נתניהו במקום שהוא הכי רחוק ממני ברמה האידיאולוגית, הלכו לאופורטוניזם חסר זהות בגל המשקעים האישיים שלהם".

 

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום