גם עולם הזה וגם עולם הבא: הכירו את הגרלת החלומות

הגרלה חדש מבית עם ישראל חי, נותנת לכם סיכוי ממשי לזכות בדירה ירושלמית בשווי מיליון דולר ויחד עם זאת, לשמור על העסקים הקטנים של ישראל פתוחים • כל הפרטים

כתבה מקודמת | כלכלי 22.11.2020 | 09:53

צילום: קרן עם ישראל חי

הקורונה הנחיתה על העולם כולו מכה קשה. הן מבחינה רפואית, רגשית וכמובן כלכלית. עסק אחד שנאלץ להיסגר מביא לכך שעוד רבים מאבדים את מטה לחמם.

שמואל סקט, מייסד קרן ''עם ישראל חי'', לא הצליח לשבת מנגד בחיבוק ידיים והחליט לקום ולעשות מעשה. יחד עם בנו, החל לחפש עסקים קטנים שנפגעו מהקורונה ונמצאים בסכנת סגירה ומיהר לגבש תכנית סיוע עבורם.

הקרן בראשותו רכשה באמצעות תורם, דירת פאר בירושלים הצופה למקום המקדש, מה שהביא אותו ליצור את "הגרלת החלומות". הגרלה המעניקה סיכויי זכייה ממשיים בבית ששוויו מוערך במיליון דולר.

רוצים להיכנס להגרלת החלומות ואולי לזכות בדירה ירושלמית מפוארת? לחצו כאן>>>

ההכנסות שמגיעות ממשתתפי ההגרלה, מנותבות למען העסקים שקרסו בתקופת הקורונה.

אחת מהחברות שזכו למענק סיוע מהקרן, היא "איי די איי פתרונות פרסום" המונה קרוב ל-20 עובדים בירושלים. החברה מטפלת בקידום ופרסום לתעשיית התרבות בישראל. כולל  מופעי תרבות ואירועים גדולים. מאז פרוץ הקורונה אירועים אלה בוטלו ו-IDI חוותה ירידה משמעותית בהכנסות והעסק היה סבכנת סגירה. בזכות הגרלת החלומות, ניתן עבורם צ'ק מכובד ודלתותיהם נותרו פתוחות. 

עוד בעל עסק שנהנה מתרומה מהקרן הוא איתמר אשר לו עסק קטן בפדואל המספק מכירות ושירותי מחשבים.

אחד מהתחומים שנפגעו בתקופה זו באופן הכי ניכר, הם חנויות המחשבים. כאשר ביצעו הזמנות אצל היבואנים, נאמר להם שכל המחשבים החדשים הולכים רק לחנויות הרשת הגדולות. 
וצר כך מצב, שבעוד לקוחות רבים התדפקו על דלתותיהם על מנת לרכוש מחשבים לבית בתקופה הסגרים והבידודים, החנויות נותרו ללא אספקה וללא מענה לרוכשים הרבים.

מענק נדיב מאת מנהלי הגרלת החלומות, סייע לאיתמר להחזיק את הראש מעל המים בתקופה מאתגרת וסבוכה זו.

אלו רק שתי דוגמאות קטנות לאופן שבו הגרלת החלומות מסייעת לעסקים קטנים להישאר פתוחים על אף אתגרי התקופה הרבים.

השתתפות בהגרלה יכולה לזכות אותנו גם בעולם הזה וגם בעולם הבא. קונים כרטיס הגרלה, יכולים לזכות בדירה בשווי $1,000,000 בירושלים, ולגמול חסדים  עם העסקים הקטנים שנפגעו בצורה קשה כתוצאה מנגיף הקורונה.  

רוצים להיכנס להגרלת החלומות ואולי לזכות בדירה ירושלמית מפוארת? לחצו כאן>>>

 

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום