ראש הממשלה וראש המוסד ביקרו בחשאי בסעודיה

בעוד מזכיר המדינה האמריקאי פומפאו שוהה בסעודיה, אחרי ביקור קצר בישראל. שתי טיסות מסתוריות יצאו אף הן אמש לביקור בזק בממלכה | עפ"י גורם ישראלי על הטיסות היו רה"מ נתניהו וראש המוסד יוסי כהן

ארי קלמן | מדיני 23.11.2020 | 09:28

צילום: פלאש 90

שתי טיסות מסתוריות יצאו אמש מישראל לסעודיה, ובישראל ניסו לגלות מי היו על אותם הטיסות שביקורו בממלכה בזמן שמזכיר המדינה האמריקאי מייק פומפאו נועד עם יורש העצר בן סלמאן.

מדובר בשתי טיסות בלתי מזוהות שיצאו מנתב״ג לסעודיה בטיסה של כ- 40 דקות, הראשונה המריאה ב 06:00 בבוקר ושבה באיזור השעה 15:00.

השנייה המריאה בערב בשעה 19:45 ושבה לישראל בחצות, ושהתה בממלכה בזמן ביקורו של שר החוץ האמריקאי פומפואו שנועד עם האיש החזק בסעודיה.

תחילה בלשכת ראש הממשלה סרבו להתייחס תחילה לפרסומים, אך כעבוד דקות דווח כי ראש הממשלה בנימין נתניהו היה זה שהיה על המטוס והגיע בחשאי לעיר ניאום בסעודיה וקיים פגישה משולשת עם יורש העצר מוחמד בן סלמאן ושר החוץ האמריקני מייק פומפאו.

גם ראש המוסד יוסי כהן ליווה את נתניהו בנסיעה. נתניהו הגיע לניאום במטוסו של איש העסקים אודי אנג'ל אותו משרד ראש הממשלה חוכר לנסיעות מיוחדות. לפי נתוני אתרים למעקב אחרי טיסות המטוס המריא מישראל בשעה 17:00 אמש, וטס ישירות לניאום שלחופי הים האדום והמריא חזרה ארצה לאחר חמש שעות.

 

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום