שר החוץ הסעודי מכחיש את הפגישה בין נתניהו לבן סלמאן

בסעודיה הרשמית מכחישים את הפגישה בין ראש הממשלה נתניהו לבין יורש העצר בן סלמאן. שר החוץ הסעודי מכחיש את הפגישה | גהץ תוקף את הפרסום: "צעד חסר אחריות, לא כך אני נוהג"

יענקי פרבר | מדיני 23.11.2020 | 15:51

מטוס ראש הממשלה צילום: אבשלום ששוני, פלאש 90

שר החוץ של סעודיה מכחיש את הפגישה בין רה"מ נתניהו ליורש העצר הסעודי מוחמד בן סלמאן במהלך ביקורו של פומפאו. לדבריו בפגישה עם פומפאו אתמול נכחו רק בכירים סעודיים ואמריקנים.

שר הביטחון בני גנץ שלא עודכן בדבר הפגישה, אמר כי: "הדלפת הטיסה החשאית של ראש הממשלה לסעודיה - הינה צעד חסר אחריות, לא כך אני נוהג, מעולם לא נהגתי כך ומעולם לא אנהג כך ואני חושב שבהקשר הזה אזרחי ישראל צריכים להיות מוטרדים".

אריאל כהנא מדווח, כי הסיכום העקרוני על המפגש בין נתניהו לבן סלמאן, נקבע במהלך השיחות שקיים ראש המל"ל מאיר בן שבת, בעת ביקורו בבחריין לפני חודש.

שתי טיסות מסתוריות יצאו אמש (ראשון) מישראל לסעודיה, ובישראל ניסו לגלות מי היו על אותן הטיסות שביקרו בממלכה בזמן שמזכיר המדינה האמריקאי מייק פומפאו נועד שם עם יורש העצר בן סלמאן.

מדובר בשתי טיסות בלתי מזוהות שיצאו מנתב"ג לסעודיה. הראשונה המריאה ב 06:00 בבוקר ושבה באיזור השעה 15:00.

השנייה המריאה בערב בשעה 19:45 ושבה לישראל בחצות, ושהתה בממלכה בזמן ביקורו של שר החוץ האמריקאי פומפואו שנועד עם האיש החזק בסעודיה.

תחילה בלשכת ראש הממשלה סרבו להתייחס לפרסומים, אך כעבוד דקות דווח כי ראש הממשלה בנימין נתניהו הוא זה שהיה על המטוס והגיע בחשאי לעיר ניאום בסעודיה וקיים פגישה משולשת עם יורש העצר מוחמד בן סלמאן ושר החוץ האמריקני מייק פומפאו.

 

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום