יממה לאחר הביקור: סעודיה נכנסה בחשאי לרשימת המדינות הירוקות

יממה לאחר ביקורו החשאי של נתניהו בסעודיה הוכנסה המדינה לרשימת המדינות הירוקות • בצו המעודכן הוכנסה גם בחריין לרשימת המדינות הירוקות שהשבים מהן לא מחוייבים בבידוד

קובי בורנשטיין | מדיני 24.11.2020 | 06:26

סעודיה צילום: pixabay

יממה אחרי ביקורו החשאי של ראש הממשלה בנימין נתניהו בסעודיה - ביקור שקיומו הודלף היום (שני) בבוקר, הוכנסה סעודיה לרשימת המדינות הירוקות שהשבים מהן אינם מחוייבים בבידוד - כך מדווח ברק רביד.

בציוץ שהעלה לטוויטר תב רביד כי "מנכ"ל משרד הבריאות חזי לוי חתם על הצו המעודכן ועותק שלו פורסם בהליך שקט ברשומות אך בשלב זה ללא פרסום הודעה פומבית לתקשורת ולציבור מטעם משרד הבריאות".

לדבריו, "‏נתניהו השתתף היום בישיבת סיעת הליכוד בכנסת ולא נכנס לבידוד על אף ששהה בחו"ל טרם ההכרזה על סעודיה כמדינה ירוקה. מלשכת ראש הממשלה לא נמסרה עדיין תגובה. בצו המעודכן הוכנסה גם בחריין לרשימת המדינות הירוקות שהשבים מהן לא מחוייבים בבידוד". הוא ציין כי "נתניהו שוחח הערב עם יורש העצר וראש ממשלת בחריין".

רביד צייץ את תגובתם של גורמים במשרד הבריאות שטוענים כי "משרד החוץ ביקש ממשרד הבריאות לבחון האם סעודיה ירוקה ואם כן להכריז עליה ככזו. בדקו והתברר שלפי המדדים היא ירוקה ולכן היא הוכנסה לרשימה".

 

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום