צפו: נתניהו שוחח עם פולארד: "מחכים לך"

יומיים אחרי שגזר את רצועת האזיק האלקטרוני ושוחרר סופית מכבלי המאסר והמעקב של האמריקנים, זכה אמש יונתן פולארד לשיחה חמה מאת ראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו שבירכו בחום והזמין אותו לעלות ארצה • צפו

קובי עוזיאלי | מדיני 24.11.2020 | 21:43

ראש הממשלה נתניהו משוחח בטלפון צילום: איתי בית און, לע"מ

ראש הממשלה בנימין נתניהו שוחח אתמול (שני) עם האסיר המשוחרר ג'ונתן פולארד ורעייתו אסתר שיחה חמה ומרגשת, לאחר שהמגבלות על פולארד הוסרו ולא הוארכו.

 

צילום: איתי בית און, סאונד: בן פרץ

רה"מ נתניהו בירך את פולארד ואמר בשיחה: "אנו מחכים לך. אתה צריך להרגיש באמת בבית. אתה צריך שיהיו לך כעת חיים נוחים, ששניכם תוכלו לעסוק בתחומי העניין שלכם, ואנו יכולים לטפל באסתר בטיפול הרפואי הטוב בעולם".

ג'ונתן פולארד הודה לראש הממשלה על כך שעמד במילתו מלפני שנים כשאמר שיביא אותו לישראל. רה"מ נתניהו הודה לו על דבריו המרגשים.

ראש הממשלה נתניהו שוחח גם עם רעייתו של פולארד, אסתר ואמר לה: "אנחנו מחכים לכם, גם בעידן הקורונה, בזרועות פתוחות. אתם תקבלו מאתנו את החיבוק האמיתי של עם ישראל. אני רוצה לברך אתכם שנגמר הסיוט הזה ותוכלו לחזור הביתה לישראל".

ביום שישי האחרון בתום חמש שנים מאז שחרורו מהכלא הפדרלי בארה"ב לאחר ריצוי 30 שנות מאסר בעוון ריגול, הוסרו כלל המגבלות מעל האסיר היהודי המפורסם בעולם ג'ונתן פולארד ובמוצ"ש אף פרסם תמונה היסטורית מרגשת בה הוא נראה חותך את רצועת האזיק האלקטרוני.

לעומת ראש הממשלה נתניהו, ששוחח עם פולארד, ראש הממשלה לשעבר העבריין המורשע אהוד אולמרט התבטא ביום ראשון האחרון ואמר, "אני מעדיף שעם כל הכבוד לא יעלה לארץ, אנחנו לא חייבים לו כלום. הוא היה מרגל של מדינת ישראל, עשינו מה שיכולנו כדי לדאוג לו כשהוא נתפס. הוא עבד תמורת כסף והרבה מאוד כסף - הוא לא היה איזשהו מתנדב ציוני שבא והקריב את חייו". כך אמר בוועידת 'מעריב' לעסקים'.

 

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום