המשטרה ביקשה להרחיק חרדי: "הפריע לעובדי העירייה לנקות גרפיטי"; בית המשפט סירב

בית משפט השלום בירושלים סירב הבוקר להיענות לבקשת המשטרה להרחיק מבית שמש חרדי תושב העיר למשך 14 יום | החרדי נעצר אתמול בחשד שהפריע לעובדי העירייה לנקות כתובות גרפיטי | החשוד הסביר בחקירתו את הסיבה להפרעה לעובדי העירייה: "אוהב קירות שחורים"

אבי גדלוביץ' | חדשות בארץ 25.11.2020 | 12:51

כתובות גרפיטי בבית שמש צילום: יעקב לדרמן, פלאש 90

חרדי קיצוני תושב בית שמש, נעצר אתמול (שלישי)  בשעות הבוקר לחקירה בתחנת המשטרה, לאחר שניסה להפריע לעובדי העירייה לנקות כתובות גרפיטי בנושא כניסת נשים לשכונה. אלא, שגם לאחר שכוחות המשטרה הוזעקו למקום, הוא סירב להניח לעובדים והמשיך להטרידם.

בעקבות כך, הוא כאמור נעצר לחקירה שבסיומה הוא שוחרר. הבוקר (רביעי), התקיים בבית משפט השלום בירושלים דיון בבקשת המשטרה להרחיקו מהעיר למשך 14 יום. השופט אורן סילברמן דחה את בקשת המשטרה וקבע כי "נסיבות התיק אינן מצדיקות את הרחקתו של החשוד מהעיר בית שמש".

נציג המשטרה טען במהלך הדיון, כי החשוד הגיע למקום, מנע את מחיקת כתובות הגרפיטי על ידי עובדי העירייה בכך שהפריע להם, ואף אסף אנשים נוספים שהגיעו למחות יחד איתו. שוטרים שהגיעו למקום ביקשו ממנו לחדול מכך, אך הוא המשיך בשלו והובא לחקירה. בחקירתו הכחיש החשוד כי הפריע לעובדים בגלל שמחקו כתובות בגנות נשים, ואמר כי הוא "אוהב קירות שחורים".

עורך דינו של החשוד דרש מבית המשפט שלא להיענות לבקשת המשטרה, מאחר שלטענתו לא היה מדובר במעשה אלים. "יכול להיות שהוא הפריע לעובדי העירייה בכך שהוא עמד בפני המכונה שמנקה, את הכתובות",  אמר עורך הדין רועי פוליטי בדיון. "זה לא משהו אלים", הוסיף.

לבסוף, סירב כאמור השופט להרחיקו לחלוטין מהעיר, וקבע יהיה עליו אסור להתקרב לעובדי העירייה ולרחוב יהודה הנשיא בבית שמש, שם התרחש המקרה, למשך 14 יום.

 

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום