הסתתר בצימר: ירה מחוץ לבית המקובל ונעצר

חודשיים לאחר שביצע ירי מחוץ לבית מדרשו של המקובל הרב דב קוק בעירק טבריה, הצליחה המשטרה להתחקות אחר תושב העיר שהיה מעורב בירי והביאה למעצרו | החשוד, תושב טבריה בשנות ה-40 לחייו, הסתתר בצימר בראשון לציון, שם הוא אותר על ידי המשטרה

אבי גדלוביץ' | חדשות בארץ 26.11.2020 | 13:52

הגר"ד קוק צילום: שוקי לרר

המשטרה עצרה בתחילת השבוע תושב טבריה, בחשד שלפני כחודשיים ביצע ירי באמצעות אקדח מחוץ לביתו של המקובל הגר"ד קוק בעיר. מחר יובא החשוד לדיון בבית המשפט בבקשת המשטרה להאריך את מעצרו.

החקירה החלה עם קבלת ההודעה במוקד 100 של משטרת ישראל לפני כחודשיים אודות ירי שבוצע בחצר ביתו ובסמוך לבית מדרשו של המקובל הגר"ד  קוק בטבריה.

שוטרי משטרת ישראל הוזעקו למקום חוקרים גבו עדויות, אספו ממצאים וחקירה נפתחה. זהותם של המעורבים באירוע הייתה ידועה והיה צורך להתחקות אחר מסלול בריחתם.

ביום ראשון השבוע, לאחר ביצוע פעולות חקירה מגוונות, אותר מקום מחבואו של אחד החשודים בצימר בראשון לציון. בלשי משטרת ישראל נערכו למעצר, הגיפו את המקום ופשטו על הדירה. החשוד, בן 40 תושב טבריה, הובא לתחנת המשטרה ומחר  יובא לדיון נוסף בבקשת המשטרה להאריך את מעצרו.

מהמשטרה נמסר: "משטרת ישראל לא תאפשר כל פגיעה בשגרת חייהם של האזרחים הנורמטיביים על ידי אותם עבריינים העושים שימוש בנשק חם במסגרת פתרון הסכסוכים ביניהם ותעשה שימוש בכל האמצעים הקיימים ברשותה במטרה לאתרם ולהביאם לדין".

 

 

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום