סקר חדש: סעודיה והחיסונים מצילים את ביבי

הירידה בכוחו של הליכוד נבלמה, כך על פי סקר חדש המתפרסם ב'מעריב' | מניתוח התוצאות עולה עוד כי גוש הליכוד--חרדים הגדיל את כוחו ב-2 מנדטים

יענקי פרבר | פוליטי 27.11.2020 | 09:40

כרזת התמיכה בראש הממשלה נתניהו צילום: מרים אלסטר, פלאש 90

על רקע יציאתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו לביקור בזק בערב הסעודית על פי דיווחים בתקשורת הזרה, דבר שהסעודים הכחישו, ועל רקע הדיווחים על החיסונים המתקרבים לישראל, הליכוד הגדיל בשני מנדטים את יתרונו על פני ימינה של ח"כ נפתלי בנט - כך עולה מסקר "מעריב סופהשבוע"

לפי הסקר שנערך על ידי מנחם לזר, מנהל פאנלס פוליטיקס, אם הבחירות היו מתקיימות היום, הליכוד הייתה מקבלת 29 מנדטים וימינה 23. בסקר שנערך לפני שבוע קיבלו הליכוד 27 מנדטים וימינה 24.

יש עתיד-תל"ם של ח"כ יאיר לפיד עולה במנדט ל-19, הרשימה המשותפת לא מצליחה לעלות חזרה ל-15 המספר הנוכחי, ומתייצבת על 11 מנדטים.

כחול לבן, של שר הביטחון בני גנץ, יורדת במנדט ל-9 מנדטים בלבד בהשוואה לסקר בשבוע שעבר, ש"ס יורדת במנדט ל-8 מנדטים, ושלוש המפלגות ישראל ביתנו (8 מנדטים), יהדות התורה (7 מנדטים) ומרצ (6 מנדטים) שומרות על יציבות כמו שבוע שעבר.

מניתוח התוצאות עולה עוד כי גוש הליכוד--חרדים הגדיל את כוחו ב-2 מנדטים לעומת הסקר הקודם ל-44 מנדטים. בסקר השתתפו 548 חברים בפאנל המשיבים של פאנלס, וטעות הדגימה המרבית עומדת על 4.3%.

בנוסף מסקר שנערך על ידי פרופ' יצחק כ"ץ ממכון מאגר מוחות עבור רדיו 103FM מעלה, כי כ-22% מהמצביעים מכלל המדגם מתכוונים לשנות את הצבעתם בבחירות הקרובות. מקרב בעלי הדעה השיבו 33% שהם מתכוונים לשנות את הצבעתם, כ-80% ממצביעי כחול לבן וכ-33% ממצביעי הליכוד מתכוונים לשנות את הצבעתם.

 

 

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום