הלם באלעד: איש החסד המפורסם הלך לעולמו

רודף החסד מאלעד ר' דניאל גרייב ז"ל מנהל מפעל החסד 'חסדי אסתר' באלעד הלך לעולמו לאחר המחלה הקשה שקיננה בגופו והוא בן 64

משה ויסברג | ברוך דיין האמת 28.11.2020 | 19:20

ר' דניאל גרייב ז"ל צילום: באדיבות המצלם

ברוך דיין האמת: בבית החולים 'שיבא תל השומר' הלך לעולמו איש החסד ר' דניאל גרייב ז"ל מנהל ארגון 'חסדי אסתר' בעיר, נפטר לאחר מחלה קצרה שקיננה בגופו בתקופה האחרונה ובשבת בבוקר הוא השיב את נשמתו ליוצרה בגיל 64.

לפני למעלה מעשרים וחמש שנה הקים את ארגון החסד 'עורי משנתכם' בחולון וכן פתח סניף באלעד לאחר פטירתה של הרבנית מאזוז ע"ה אשת הגאון רבי מאיר ראש ישיבת 'כסא רחמים' הוסיף את השם 'חסדי אסתר' לארגון לזכרה ולעילוי נשמתה. 

כל חייו תמך במשפחות הנמצאות במצוקה קשה ומעוטי יכולת, היה מחלק בערבי שבתות ובחגים סלי מזון לנצרכים.  בעיר אלעד השתייך לקהילה של הרב יצחק יוסף בנו של הגאון רבי אברהם יוסף שם קבע את מקום תפילתו. 

מכריו מאלעד מספרים על איש חסד יקר מאוד. כל התקופה של הקורונה עמד וסייע לנצרכים והמובדדים. "היה איש חסד אמיתי, התפרנס מקצבת נכות מצה"ל ולא לקח שקל מהארגון שלו". 

"זה הלם מוחלט" אומרים בעיר, "ר' דניאל היקר ז"ל. קשה לדבר עליו בלשון עבר. איש שכולו חסד ונתינה. עמד לימין כל פניה ובקשה בכל עת ובכל שעה וסייע למשפחות רבות בעיר מידי יום ובתקופות החגים תמיד בשמחה ובמאור פנים זו אבדה גדולה לעיר".

מסע הלוויה הערב (מוצאי שבת קודש, פרשת ויצא) בשעה 20:30 מביתו בן זכאי 15 אלעד ליד בית הכנסת 'שערי רחמים' ובשעה 23:30 בבית העלמין ירקון שער פתח תקווה שם ייטמן. 

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים. 

 

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום