הוסר החשש: צה"ל ירה פצצות תאורה בצפון

בעקבות חשד לחדירה בגבול לבנון בצפון הארץ, תושבים ביישובים הסמוכים דיווחו הערב על שמיעת פיצוצים | כוחות צה"ל ירו פצצות תאורה וערכו סריקות באזור. בהמשך עצרו הלוחמים שני אזרחי סודן, מחפשי עבודה שככל הנראה ניסו להסתנן לישראל | צפו בתיעוד

אבי גדלוביץ' | חרבות ברזל 28.11.2020 | 23:31

פצצות תאורה, אילוסטרציה צילום: פלאש 90

כוחות צה"ל ירו מוקדם יותר הערב(מוצ"ש) פצצות תאורה באזור קיבוץ מנרה בגבול לבנון, לאחר שעלה חשש לחדירה מהצד הלבנוני. לוחמי צה"ל ביצעו סריקות באזור במטרה לשלול חדירת מחבלים ליישובים. התושבים הונחו לשמור על שגרה מלאה. בהמשך תפסו הכוחות שהי חשודים שחדרו מלבנון, והם הועברו לחקירת כוחות הביטחון.

הערכה היא כי מדובר באזרחי סודן מבקשי עבודה שככל הנראה ניסו להסתנן לשטח ישראל, ולא אירוע על רקע חבלני. מדובר צה"ל נמסר כי "מוקדם יותר הערב זיהו תצפיות צה״ל שני חשודים אשר חצו משטח לבנון לשטח ישראל באזור היישוב מנרה. כוחות צה"ל עצרו את החשודים והם מתוחקרים בנקודה".

 

צילום: חדשות בזמן

בכמה עיריות בערים ובמועצות הסמוכות לגבול עדכנו את התושבים במתרחש. "עקב חשד לאירוע ביטחוני באזור מטולה נשמעים הדי פיצוצים של פצצות תאורה", נמסר בהודעה ששוגרה לתושבי קרית שמונה, כוחות צה"ל נמצאים במקום ומטפלים באירוע. בשלב זה השיגרה בקריית שמונה נמשכת", נמסר

האירוע הגיע ברקע המתיחות סביב לחיסולו של מי שכונה 'אבי תוכנית הגרעין האיראני', המדען מוחסן פחריזאדה ביום שישי על ידי אלמונים. הוא חוסל בעת שנסע ברכבו בעיר אבסרד הסמוכה לטהרן. באיראן האשימו את ישראל בחיסול ואיימו לנקום לנקום את מותו.

 

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום