ביידן נקע את הקרסול; טראמפ שיתף את הסרטון

ב-20 בינואר צפוי ג'ו ביידן להישבע בבית הלבן כנשיאה ה-46 של ארצות הברית, אולם ספק אם הנשיא הקשיש בן ה-78 יצליח לעמוד על רגליו בעת ההשבעה, לאחר שבשבת האחרונה נקע את רגלו והנזק עדיין אם בכלל קיים - עדיין לא ידוע

יענקי פרבר | חדשות בעולם 30.11.2020 | 07:35

ביידן צילום: מתוך הקמפיין

50 יום לפני כניסתו לבית הלבן באופן רשמי, נשיא ארצות הברית הנבחר, ג'ו ביידן נקע את הקרסול כששיחק עם כלבו.

בהודעה שפרסמה לשכתו נכתב כי ביידן בן ה-78 יעבור בדיקות אורתופדיות וכי מצבו טוב. המקרה התרחש ביום שבת כשהחליק בזמן ששיחק עם כלבו. כך הודיעו אנשי לשכתו אמש (ראשון).

עיתונאים לא הורשו לראות את ביידן נכנס או יוצא ממשרדו של הרופא, כך על פי בקשת אנשי צוותו.

האירוע התרחש במהלך סוף השבוע האחרון בבית המשפחה בדלאוור. בהצהרה מטעמו של רופאו האישי נמסר כי "הנשיא הנבחר החליק במהלך משחק ונקע את קרסולו. מטעמי זהירות הוא ייבדק על ידי אורתופד".

רופאו של הנשיא הנבחר ג'ו ביידן קבע הלילה (שני) כי הוא סובל משברי מאמץ ברגל. ככל הנראה ידרש מביידן ללכת עם נעליים מיוחדות במשך כמה שבועות

נשיא ארה"ב דונלד טראמפ איחל החלמה לנשיא הנבחר ג'ו ביידן, טראמפ שיתף בטוויטר סרטון שבו נראה ביידן יוצא ממרפאת אורתופד בדלאוור וצייץ: "החלמה מהירה".

יצוין כי לראשונה מזה ארבע שנים, כלבים ישובו לבית הלבן, כאשר ג'ו ביידן יושבע לנשיא בינואר 2021.

הכלבים הנבחרים הראשונים, צ'אמפ, ומייג'ור, ישחזרו מסורת שחוזרת לג'ורג' וושינגטון - הנשיא הראשון שצעד עם כלב צמוד.

צ'אמפ נמצא עם ג'יל וג'ו ביידן מאז חג המולד 2008, הנשיא ברק אובמה שכיהן בין השנים 2008 - 2016 הבטיח לבנותיו מליה וסאשה, גור כלבים אם הוא ינצח בבחירות 2008, וג'ו הבטיח את אותה ההבטחה לג'יל אשתו.

השם צ'אמפ, נבחר על ידי נכדותיהם של הנשיא הנבחר ואשתו, הכלב נרכש ממגדל כלבים בפנסילבניה והתגורר במעון המשנה לנשיאות במהלך שנות כהונתו של ג'ו ביידן כסגן הנשיא ה-44 ברק חוסיין אובמה.

 

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום