ראש הממשלה עשוי להתחסן לקורונה בשידור חי

פוליטיקאים בריטים מציעים כי ראש ממשלת בריטניה בוריס ג'ונסון יקבל חיסון לקורונה בשידור חי כדי להוכיח שהחיסון בטוח • מזכירת התקשורת שלו טענה כי "זה לא משהו שהוא ישלול"

קובי בורנשטיין | חדשות בעולם 2.12.2020 | 21:49

בוריס ג'ונסון צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

לאחר ששני בכירים הציעו לקבל את החיסון לקורונה כדי להוכיח שהחיסון יעיל, יתכן וראש ממשלת בריטניה בעצמו יתחסן  לעיני האזרחים בשידור חי, כדי לעודד אותם לעשות כמותו מבלי לחשוש.

על פי הדיווח ב'דיילי מייל', ראש הממשלה בוריס ג'ונסון, ישקול להתחסן בשידור חי בטלוויזיה כדי להוכיח שהחיסון בטוח, כך הציעה היום מזכירת התקשורת שלו, אלגרה סטרטון שאמרה: "כולנו מכירים את דמותו של ראש הממשלה, אני לא חושבת שזה יהיה משהו שהוא ישלול, אבל מה שאנחנו יודעים הוא גם שהוא לא ירצה לקחת חיסון שאמורה להיות מיועדת למישהו שהוא פגיע יותר, ואשר צריך לקבל אותו לפניו".

כזכור הבריטים היו הראשונים בעולם שאישרו את החיסון שפיתחו חברות פייזר וביו-נטק, וסללו את הדרך לנתינת החיסון החל משבוע הבא. אנשים שנמצאים בסיכון הגבוה ביותר מנגיף כורונה - מעל גיל 80 או קשישים השוהים בבית אבות - ועובדי מחלקת בריאות יהיו הראשונים בתור.

מארח התוכנית בוקר טוב בבריטניה, פירס מורגן, קרא הבוקר לפוליטיקאים לקבל גם את החיסון מוקדם - ולקיים את המהלך בשידור חי - כדי לעודד בריטים מודאגים ללכת בעקבותיהם. שר הבריאות, מאט הנקוק, הסכים איתו על הצעתו ששניהם יקחו את החיסון מול המצלמות, והוסיף כי זה יהיה כדאי אם זה ישכנע אנשים שזה בטוח"

בנוסף באופן דומה, בנאומה בנאום היומי שלה אמרה השרה הראשונה של סקוטלנד ניקולה סטרג'ון: "אם הייתי חושבת שזה יעזור לשכנע מישהו אני אעשה את זה".

כזכור כפי שדווח ב'כל רגע' הבריטים החליטו שלא להמתין לאישור מנהל המזון והתרופות האמריקני ה-FDA ואישרו בעצמם את השימוש בחיסון לקורונה. המהלך הדרמטי מביא את בריטניה לקטוף את התואר ולהיות המדינה הראשונה במערב אירופה שתחל לחסן את אזרחיה מפני הנגיף.

שר הבריאות הבריטי אמר בהצהרה לתקשורת כי "נתחיל לחסן את האוכלוסיה בשבוע הבא אלה בשורות נפלאות". כלי תקשורת בבריטניה דווחו כי "בריטניה הפכה למדינה הראשונה בעולם שאישרה את החיסון של פייזר לשימוש. הרגולטור קיבל את האישור ויהיה זמין מהשבוע הבא".

 

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום