ראש העיר ביקש מהתושבים להישאר בבית וטס לחופשה

סטיב אדלר, ראש עיריית אוסטין שבטקסס עורר את זעם התושבים לאחר שהתגלה כי למרות שהנחה את התושבים להישאר בבתים בגלל הנגיף, הוא עצמו טס במטוס פרטי לחופשה

קובי בורנשטיין | חדשות בעולם 3.12.2020 | 14:30

ראש העיר סטיב אדלר צילום: מתוך פייסבוק

תושבי אוסטין שבמדינת טקסס כועסים על סטיב אדלר, ראש העיר, שטס במטוס פרטי לעיירת נופש במקסיקו. בסרטון שהקליט בחופשה קרא לתושבים; "תישארו בבית" בזמן שהיה בנופש.

בחודש שעבר, ראש העיר אוסטין – טקסס, סטיב אדלר. טס במטוס פרטי לחופשה משפחתית במקסיקו. באותו זמן ששהה בחופשה, ביקש מתושביו דרך הפייסבוק להישאר בבתים, על רקע זינוק במספר הנדבקים בנגיף הקורונה בטקסס.

אתמול (רביעי) הדבר התגלה לתושבים שזעמו עליו מאוד. ראש העיר התנצל על הנסיעה, אך טען שלא פעל בניגוד להנחיות. "אני מתחרט על הנסיעה הזאת", אמר אדלר. "אני לא הייתי נוסע עכשיו, לא נסעתי בחג ההודיה ולא אסע בחג המולד", כך על פי CNN.

"החשש שלי הוא שחלק ישתמשו בנסיעה הזאת, למרות שהיא הייתה במהלך תקופה בטוחה, כהצדקה להתנהגות מסוכנת. בדיעבד שימשתי דוגמה רעה, ועל כך אני מתנצל", הוסיף.

אדלר, שנוהג לעשות לייבים בפייסבוק, עשה זאת כאמור גם שהיה בחופשה ב-9 בנובמבר. "אנחנו צריכים להישאר בבית אם אנחנו יכולים. זה לא הזמן להירגע. אנחנו עלולים לסגור דברים אם לא נהיה זהירים", הוא אמר בלייב תוך כדי שהוא נופש במקסיקו.

לאחר שאדלר חזר מהחופשה, במערכת הבריאות בטקסס העלו את רמת ההנחיות לקראת חג ההודיה לדרגה 4, שקוראת להימנע מנסיעות לא הכרחיות. השבוע, לראשונה מאז תחילת הגל השני בחודשי הקיץ, הגיע מספר המאושפזים במחלקות הקורונה בטקסס ליותר מ-9,000 בני אדם.

נציין, כי אתמול דיווחה המדינה על שיא של יותר מ-15,000 נדבקים חדשים.

 

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום