גוגל מסכמת שנה: אלו החיפושים הנפוצים

אומות העולם נערכים לסיומה של השנה - למניינם, וכמו תמיד החלו בשלב הסיכומים. מטבע הדברים בראש הרשימה מככב נגיף הקורונה על שלל השלכותיו, נגיף שסוגר בתקופה האחרונה שנה תמימה של שליטה בסדר היום הציבורי

אהרן מילר | טכנולוגיה 10.12.2020 | 11:53

חיפוש גוגל צילום: pixsabay

אומות העולם נערכים לסיומה של השנה - למניינם, וכמו תמיד החלו בשלב הסיכומים, אחת המסכמות הפופולאריות מידי שנה היא חברת גוגל, שפרסמה לציבור את נתוני החיפושים הנפוצים ביותר בשנה האחרונה במנוע החיפוש הפופולארי שלה.

להלן חלק מהסיכומים וכפי שפורסמו ב'כאן חדשות', כאשר מטבע הדברים בראש הרשימה מככב נגיף הקורונה על שלל השלכותיו. נגיף שסוגר בתקופה האחרונה שנה תמימה של שליטה בסדר היום הציבורי, שליטה הנדחקת בסיעתא דשמיא על ידי החיסונים שהחלו להיות מופצים בכל רחבי העולם.

כאמור, במקום הראשון בחיפושי גוגל נמצא נגיף הקורונה עצמו, לאחר מכן בסדר יורד, נמצאים משרד הבריאות אתרי חדשות פופולאריים, תוכנת 'זום' שכולם עברו להשתמש בה, ואף רשתות מזון המציעים שירותי רכישה באונליין.

גם בקטגוריית 'פוליטיקה' התוצאה די צפויה... החיפוש הפופולארי ביותר בקטגוריה זו היה 'תוצאות בחירות 2020', אחריו מילות החיפוש 'בחירות בארה"ב', לאחריו לא מפתיע אמנם, אבל מיוחד - איחוד האמירויות. סוגר את החמישייה הראשונה, נשיא ארצות הברית דונדלד טראמפ.

קטגוריה מיוחדת במנוע החיפוש הפופולארי היא קטגוריית השאלות 'איך', כאשר גם בקטגוריה זו הקורונה שולטת בסדר היום... החיפוש הפופולארי ביותר בקטגוריית 'איך' היה 'איך נדבקים בקורונה', לאחריו בחמישייה הפותחת, בסדר יורד נמצאים 4 חיפושים שנגרמו מאחת ההשלכות העיקריות של הקורונה, הבידוד הביתי. כאשר החיפושים הפופולאריים אחרי שאלת ההידבקות היו איך להכין מופלטה, איך להכין מסכה ביתית, איך להכין פנקייק, ובמקום החמישי, איך להכין חרוסת.

 

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום