האברך המחנך התמוטט בחתונה והלך לעולמו

אסון קשה הערב בעיר ביתר עילית: הרב פנחס דניאל ז"ל בשנות הארבעים לחייו, המשמש כמחנך רבות בשנים, התמוטט במהלך חתונה בה השתתף. בבית החולים שערי צדק נקבע מותו לאחר החייאה

קובי בורנשטיין | חרדים 21.12.2020 | 23:34

נר צילום: pexels

טרגדיה קשה בביתר עילית: האברך החשוב הרב פנחס דניאל ז"ל בן 44 התמוטט הערב באמצע חתונה ואיבד את הכרתו. כוננים ופארמדיקים של ארגוני ההצלה נאלצו לקבוע את פטירתו למגינת לב.

אחרי יום כואב שבו התבשרנו על הרצח המזעזע של אסתר הרגון הי"ד בפיגוע ושל מותו של הנער אהוביה סנדק ז"ל בתאונת דרכים, הערב הלך לעולמו בפתאומיות אברך צעיר ואב לילדים.

הרב פנחס דניאל ז"ל, תושב העיר החרדית ביתר עילית, שימש כמחנך בשניים מתלמודי התורה החשובים בבית שמש ובירושלים ואישיות מוכרת, השתתף הערב בשמחת חתונה באולמי 'בית ברכה' של אחד מאברכי הכולל בו לומד. 

במהלך החתונה הוא התמוטט מסיבה שאינה ברורה עדיין ואיבד את הכרתו. כוננים ופארמדיקים של ארגוני ההצלה השונים שהוזעקו לזירה, פינו אותו תוך מאמצי החייאה לבית החולים שערי צדק בירושלים, שם נקבע מותו לדאבון לב.

הרב פנחס ז"ל נולד בו' אייר תשל"ו לאביו הגאון רבי יצחק דניאל שליט"א ר"מ בישיבת 'חזון עובדיה' וראש בית ההוראה של לשכת הראש"ל הגר"י יוסף. 

בעיר ביתר השתייך המנוח לקהילת 'היכל עובדיה',  מכריו מספרים על "אדם מיוחד, תלמיד חכם עצום שהיה שקוע כל כולו בתורה ובד' אמות של הלכה. מאיר פנים לכל אדם בעל חסד גדול".

המנוח שימש כר"מ כיתה ח' בבית שמש ומגיד שיעורים בהלכה בישיבות בירושלים.

המנוח ז"ל הותיר אחריו את רעייתו שתחי' ושבעה יתומים בביתו בינהם הלומדים בישיבת 'עטרת שלמה' ותלמוד תורה נטעי מאיר בביתר.

מסע הלוויה הלילה בשעה 12:30 מרחבת בית החולים הרצוג בירושלים להר המנוחות שם ייטמן.

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים.

 

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום