וואטסאפ תפסיק לעבוד עבור מיליוני משתמשים בעולם 

ווטסאפ מודיעה כי האפליקציה הפופולרית תפסיק לפעול במגוון מכשירים ישנים ועליהם תוכנות שאינן מעודכנות וחדשות | הסיבה: טקטיקה קבועה של מפתחי אפליקציות אשר מפנים משאבים להתמקד בשיפור המוצר עבור רוב המשתמשים שיש להם מכשירים מודרניים יותר 

אהרן מילר | טכנולוגיה 28.12.2020 | 17:33

ווטסאפ צילום: pixbay

משתמשי וואטסאפ המשתמשים באפליקציה במכשירי אנדרואיד ישנים ואייפון 4 ואחורה, לא יוכלו להשתמש באפליקציה יותר החל מ-1 בינואר 2021. בנוסף, וואטסאפ שבבעלות פייסבוק, מפסיקה את התמיכה ב-iOS 9, תוכנת ההפעלה שיצאה לשוק על ידי אפל בשנת 2015.

משתמשים שאינם עם מכשירי אפל, ועם מכשיר ישן יותר, יושפעו מהשינוי אם המכשיר שלהם עדיין עם 4.0.3 אנדרואיד.

המהלך להפסקת התמיכה במכשירים ישנים יותר הוא טקטיקה קבועה של מפתחי אפליקציות אשר מפנים משאבים להתמקד בשיפור המוצר עבור רוב המשתמשים שיש להם מכשירים מודרניים יותר. אך יחד עם זאת, וואטסאפ היא אחת האפליקציות הפופולריות בעולם, עם מעל 1.5 מיליארד משתמשים. ווטסאפ פופולרית גם ברחבי העולם, במקומות בהם סמארטפונים זולים וישנים עדיין נפוצים.

משתמשים שחוששים מאובדן הגישה לוואטסאפ שלהם צריכים לבדוק את הגדרות הטלפון שלהם כדי לברר אם הם עם iOS 9, או אנדרואיד 4.0.3.

במכשירי פלאפון שלא ניתן לעדכן הפעלת תוכנות עדכניות יותר, האפליקציה תפסיק לפעול כראוי עם תחילת 2021. משתמשים אלה יצטרכו לשדרג את הטלפון שלהם כדי למנוע אובדן גישה לצ'אטים ולתכנים שלהם.

מעונינים לקבל הצעת מחיר למכשיר חדש מבית 'נתיב'? חייגו אלינו: 074-7001717  | או כנסו לאתר הבית שלנו: נתיב - סמארטפון כשר ותהנו ממגוון רחב של מכשירים מתקדמים בעלי הגנה מיוחדת מפני מתקפות סייבר וכדו'.

מכשירי נתיב תומכים בעדכוני מערכת ועדכוני אבטחה.

 


רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום