הגר"ח קנייבסקי שמע על התחלואה והורה להתחזק

רופאו האישי של שר התורה הגר"ח קנייבסקי פרופסור אורי רוגובסקי נתן הבוקר סקירה מפורטת בפני שר התורה על מצב התחלואה במגזר החרדי בפרט והתחלואה במדינת ישראל בכלל ובעקבותיו קרא הגר"ח להיזהר ולהישמר ולהקפיד על הוראות הרופאים 

משה ויסברג | חרדים 6.1.2021 | 13:27

הגר"ח קנייבסקי ביום הולדתו ה- 93 צילום: שוקי לרר

הסגר הנוקשה: לאחר דיונים רבים שהתקיימו בימים האחרונים נתן הבוקר (רביעי) רופאו האישי של שר התורה, פרופסור אורי רוגובסקי, סקירה מפורטת על מצב התחלואה במגזר החרדי בפרט והתחלואה במדינת ישראל בכלל.

בני ביתו של הגר"ח קנייבסקי מדווחים היום כי הפרופסור תיאר את התפשטות הקורונה והמוטציות השונות שהגיעו לכל הריכוזים החרדיים והביאה לעליית התחלואה באופן מבהיל בימים האחרונים והחשש מאיבוד שליטה של המצב.

שר התורה קרא לציבור להתחזק בימים אלו בלימוד התורה, ביראת שמיים ובתפילות לעצירת המגיפה, והורה כי יש לשמור ולהקפיד על הוראות הרופאים והתקנות שנקבעו בכדי לעצור את המגיפה ולהקפיד בזהירות יתירה על החולים והקשישים שהם בסכנה יתירה, בלי שום הוראת היתר, בתפילה לרופא כל בשר, שהקב"ה יסיר חרון אפו מאיתנו ויאמר למשחית די.

במענה לסגירת המוסדות אין הוראה מפורשת והוראת הגר"ח מתחילת הסגרים מפורסמת כי יש להמשיך לקיים את הלימודים כי 'תורה מגנא ומצלא', אמש פורסם כי הרב אברהם שלום פינזל, מנהל תלמוד תורה 'חכמת שלמה', שהגיע לאחר מכן למעונו של שר התורה, קיבל ממנו הוראה ברורה, שלא לסגור כלל את החיידר.

 

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום