לאחר מרדף - שודד הרב זילברשטיין נעצר

שעות ספורות מאז נחשף לראשונה כי הגר"י זילברשטיין נשדד בחדרו בכולל בחולון, המשטרה הצליחה לשים ידה על השודד שזהותו היתה מוכרת לה | הרב מסר עדות במשטרה על פרטי המקרה

אבי גדלוביץ' | חרדים 10.1.2021 | 23:17

אילוסטרציה צילום: באדיבות המצלם

לאחר שעות של חקירה, כוחות המשטרה איתרו את האלמוני ששדד מוקדם יותר היום את רבה של רמת אלחנן וחבר מועצת גדולי התורה, הגאון רבי יצחק זילברשטיין בחולון - כך נודע ל'כל רגע'.

היום (ראשון) דיווחנו לראשונה כי אדם נכנס לחדרו של הגר"י זילברשטיין ב'כולל' 'בית דוד' שבנשיאותו בעיר חולון ושדד ממנו עשרות אלפי שקלים. מקורבי הרב הגישו מייד לאחר האירוע תלונה במשטרה. 

בשעות האחרונות שוחחו בכירי המשטרה עם הרב זילברשטיין וגבו ממנו עדות, מה שהוביל להתפתחות בחקירה ולמעצרו של החשוד תושב חולון. כעת, נעשים מאמצים לאתר הכסף שנשדד.

האירוע התרחש סמוך לשעה 13:00, אז הגיע אלמוני למתחם ה'כולל' שהיה כמעט ריק מאדם בעקבות הסגר, ושאל אדם שנכח במקום היכן נמצא הרב. לאחר שהבין כי הרב שוהה לבד בחדרו, נכנס ושדד את הכסף.

על פי ההערכה, מחדרו של הרב נשדדו כ-70,000 שקלים. גורם המעורה בחקירה אמר מוקדם יותר היום ל'כל רגע' כי "נעשים מאמצים כבירים לאתר את החשוד". הגורם הוסיף כי "נרשמה התפתחות משמעותית בחקירה".

כוחות משטרה גדולים פתחו מיידית בחיפושים אחר החשוד במעשה, כאשר הם כבר יודעים את זהותו ופרטיו של החשוד וביצעו מרדף במטרה לאתרו. כאמור הערב נודע ל'כל רגע' על לכידתו של העבריין.

 

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום