פרויקט מיוחד: איך נחתן את הילדים בעוד 10 שנים?

בזמן שמחירי הדירות הולכים ומאמירים ברחבי הארץ, יש לא מעט הורים מוטרדים שחושבים על עתיד הילדים מול חשבון הבנק שלא מאפשר רכישת רבע דירה בדוחק • בפרויקט מיוחד נפרוש בפניכם את ההצעות האטרקטיביות ביותר כיום בשוק הנדל"ן

יוסף אור כתבה מקודמת | כלכלי 12.1.2021 | 07:58

חתונה צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

"איך תחתן את מוישי שלך?" "אני יודע.. הקדוש ברוך הוא יעזור.. בדיוק כפי שההורים שלנו הסתדרו, כך גם אנחנו בעזרת השם"...

השיחה הפיקטיבית הזו נערכת לא מעט בקרב אברכים ובאופן כללי בקרב הורים חרדים רבים.

לצערנו הרב, האמת נמצאת הרבה יותר עם השואל מאשר עם המשיב. כמובן, פרנסה משמים והקדוש ברוך הוא זן ומפרנס אותנו, זה נכון. זה גם נכון שההורים שלנו בהרבה מקרים הסתדרו מעבר לכל הציפיות, בניסי ניסים.

אך יחד עם זאת צריך לזכור כי המחירים בשנים האחרונות הכפילו ואף שילשו את עצמם. דירה בבני ברק בעשור הקודם שהייתה נרכשת ב700 אלף ש"ח, עברה כיום מזמן את רף המיליון.
כך שלחשוב שבעוד חמש, עשר ועשרים שנה, המצב יהיה טוב, זאת נאיביות לשמה. מי שלא דואג כבר מהיום לעתיד הכלכלי שלו ושל הילדים שלו הוא בגדר סומך על הנס ולא עושה את ההשתדלות המינימלית שמצופה ממנו כיהודי. כבנאדם.

בסדרת כתבות ננסה לסקר עבורכם את השקעות הנדל"ן האטרקטיביות ביותר כיום בשוק, שעשויים להניב רווחים נאים במיוחד בשנים הקרובות, בלי שתאלצו להוציא מכיסכם סכומים גבוהים.

אחת מההצעות האטרקטיביות ביותר, מגיעה ממרכז העסקים של ירושלים. המיזם של חברת 'פלטינום' מציע השקעת נדל"ן מיוחדת מסוגה, ובה ניתן לרכוש משרד מתוך מגדל משרדים עצום בירושלים, שנמצא בימים אלו כבר בתהליכי בנייה.


הפרויקט של פלטינום • קרדיט: יח"צ

בשנים האחרונות תחום הנדל"ן המשרדי צבר תאוצה בארץ כולה, כאשר מגדלי ענק קמו להם ברחבי הארץ, כשהם מאוכלסים עד אפס מקום על ידי המוני עסקים.

רכישת משרד בפרויקט הייחודי דורשת הון עצמי של החל מ-150,000 ש"ח בלבד.
המיקום הנהדר בירושלים, לצד המחיר הנמוך של ההשקעה, עשויים להניב תשואה ענקית ובטוחה.
המשרדים קרובים לעורקי תחבורה מרכזיים בעיר והם משקיפים על נוף פנורמי מרהיב.

מי שעומד מאחורי המיזם העצום הוא לא אחר מאשר הרב שמואל טירר המוכר כאחד מראשי הקהילה החרדית בפתח תקווה. טירר הוא הבעלים של חברת 'שמש רכבים' שהובילה את מהפכת הייבוא המקביל והוזילה משמעותית את מחירי הרכבים בישראל.

מטרת המיזם הנוכחי היא להעניק לציבור החרדי הזדמנות להשקעת נדל"ן יוצאת דופן ולהוביל מהפכה לא פחות גדולה מזו שהוביל בענף הרכב, שהמרוויח העיקרי ממנה הוא הצרכן והמשקיע החרדי.

מגדל המשרדים נקרא 'מגדל רם' והוא צפוי להפוך למוקד עסקים ענק ופופולרי בירושלים ולאכלס משרדים מצליחים מהעיר.

המיזם מתאים עבור אנשים שרואים את הנולד וחושבים לרחוק מבחינה כלכלית, אך לא רק. המיזם פונה גם לכל מי שמעוניין להיות חלק מהפרויקט הענק של מגדל המשרדים הירושלמי ורוצה לצמוח ולשגשג בתחום העסקי.

אל תפספסו! רכשו עכשיו משרד מניב ותיהנו מהכנסה חודשית גבוהה ובטוחה. רוצים לשמוע פרטים נוספים? השאירו פרטים ונחזור אליכם>>>>>>

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום