גנץ: "נמשיך לפעול כנגד כל מי שינסה לפגוע בנו"

שר הביטחון גנץ בסיור בצפון: "פעלנו ונמשיך לפעול כנגד כל מי שינסה לפגוע בנו- מקרוב ומרחוק- מדינית, צבאית וכלכלית" | במתחם בדיקות הקורונה אמר: "כפי שדרשתי, אנחנו מתחילים את מבצע חיסוני המורים, ונכנס בקרוב את הקבינט בכדי לבחון את מתווה החזרת מערכת החינוך לפעולה"

אבי גדלוביץ' | חרבות ברזל 12.1.2021 | 18:22

בני גנץ במסיבת עיתונאים צילום: דוד כהן, פלאש 90

שר הביטחון, בני גנץ, סיים לפני שעה קלה ביקור באוגדה 210 ובמתחם בדיקות קורונה ברמת הגולן, ביחד עם סגן הרמטכ"ל אלוף אייל זמיר, מפקד פיקוד הצפון אלוף אמיר ברעם, מפקד אוגדה 210 תא"ל רומן גופמן ומפקד מחוז צפון בפיקוד העורף אל"מ גיא ברגר.

שר הביטחון עלה לתצפית על החזית הסורית שם הוצגה לו אסטרטגיית הפעולה וסקירה ממפקד האוגדה ולאחר מכן קיים שיח עם מפקדי החטיבות.

 

בהמשך הסיור ביקר שר הביטחון במתחם בדיקות הקורונה האזורי של רמת הגולן ("צנובר"), שם נפגש עם ראשי המועצות של קצרין, מגד'ל שמס, בוקעתא, עין קניא, מסעדה וגולן.

השר גנץ שוחח עימם על התמודדותן עם נגיף הקורונה ועל תוכניות הסיוע הניתנות מטעם מערכת הביטחון למלחמה בתחלואה ועמידה בהנחיות הסגר.

בסיום הביקור אמר השר גנץ: "אנחנו ממשיכים לעמוד על המשמר בכל הגבולות שלנו. פעלנו ונמשיך לפעול כנגד כל מי שינסה לאתגר אותנו מקרוב או מרחוק. אנחנו לא יושבים ומחכים, אנחנו פועלים ביטחונית, מדינית וכלכלית.

את האויבים שלנו לא מעניינים לא קורונה ולא בחירות, אני אעשה הכל כדי שלישראל תהיה מנהיגות שעסוקה 24/7 בביטחון ישראל, בבריאות ובקידום התהליכים הנדרשים באזור".

 

בביקור במתחם בדיקות הקורונה אמר גנץ: "זה עדיין זמן קורונה, אני קורא לכולם להמשיך ולהקפיד על ההנחיות, להיבדק ולהתחסן. הקורונה לא מבדילה בין מגזרים. כפי שדרשתי, כבר מחר נתחיל את מבצע חיסוני המורים, כל הוויכוחים הם רעשי רקע שאסור לתת להם להפריע. מקווה שנכנס את קבינט הקורונה בימים הקרובים ונבחן את החזרת מערכת החינוך לפעולה ברגע הראשון שיתאפשר, ונשתדל שזה יהיה בהקדם".

 

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום