עשרות הפגינו לפנות בוקר בסמוך למעון רה"מ: 7 נעצרו

המשטרה עצרה הבוקר (רביעי) שבעה מפגינים שמחו בירושלים בסמוך למעון רה"מ נגד המשך כהונתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו. לפי המשטרה, עשרות מפגינים החלו בתהלוכה כשהם נושאים לפידים. הדרך לתנועת כלי רכב נחסמה מכיכר פריז עד רחוב רמב"ן בעיר

אבי גדלוביץ' | חדשות בארץ 13.1.2021 | 07:54

צילום: אוליבר פיטוסי, פלאש 90

עשרות פעילי שמאל הגיעו הלילה סמוך למעון ראש הממשלה בבלפור והתעמתו עם כוחות המשטרה. המחאה בשעה החריגה התקיימה לטענת המפגינים, במחאה על דחיית הדיון במשפטו של נתניהו, אשר אמור היה להתקיים היום (רביעי), ונדחה בעקבות הסגר. שבעה מהמפגינים נעצרו.

מהמשטרה נמסר כי "בעקבות מחאה המתקיימת במקום בה עשרות מפגינים נושאים לפידים וחלקם אף מפר את הסדר, נחסמה הדרך לתנועת כלי רכב מכיכר פריז עד רחוב רמב"ן. כוחות משטרה נמצאים במקום ופועלים להשבת הסדר".

במהלך המחאה, המפגינים נשאו לפידים בוערים והניפו שלטים עם הכיתוב 'הנאשם יקום על רגליו' ו- 'פחדן, לך למשפט'. במקביל, הקריאו המפגינים קטעים מתוך כתבי האישום נגד נתניהו, והציגו את סדר היום של בית המשפט המחוזי בירושלים.

למרות השעה המוקדמת והלא שגרתית, מארגני ההפגנה מציינים כי נרשמה היענות גבוהה במיוחד, "וזאת", לדבריהם, "בעקבות ההסתה המתמשכת של הנאשם ואנשיו כלפי המפגינים, אשר הגיעה לשיאה בסוף השבוע האחרון עם הפרסום השקרי בנוגע לניסיון הפריצה למעון".

מתנועת 'קריים מיניסטר' נמסר: "הגענו הבוקר כדי להזכיר לנאשם שלא ניתן לו להמשיך להרוס את המדינה ולחמוק ממשפט. אם הוא לא מגיע לבית המשפט לשמוע את האישומים נגדו, האישומים יגיעו אליו. ביבי, ההסתה והשקרים שלך ושל חייליך לארגון הפשע לא ירתיעו אותנו. אנחנו נחושים לנקות את המדינה מהשחיתות ומהניהול הכושל שלך ונמשיך להפגין נגדך כחוק, הכי קרוב בכל זמן ובכל מצב. נבוא אליך מכל כיוון ונסגור עליך עד שתלך!".

 

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום