עמיר פרץ פורש מהחיים הפוליטיים: "לא אכהן בכנסת ה 24"

עמיר פרץ יו"ר מפלגת העבודה ואחד הפוליטיקאים הוותיקים בכנסת הנוכחית הצהיר הבוקר כי הוא פורש מהחיים הפוליטיים | ניסיונותיו לשקם את מפלגת העבודה עלו בתוהו, וכעת נראה כי המהלך ישפיע גם על המרוץ הקרוב לנשיאות

ארי קלמן | פוליטי 13.1.2021 | 08:27

פרץ צילום: פלאש 90

יו"ר מפלגת העבודה חבר הכנסת עמיר פרץ הודיע כי הוא פורש מהחיים הפוליטיים ולא יכהן כחבר בכנסת ה-24 זאת בעקבות התרסקותה של מפלגת העבודה.

עם היציאה לבחירות הוא הודיע כי לא יתמודד על הנהגת מפלגת העבודה, אחרי שתחילה הצליח לבטל את הפריימריז אך חברת הכנסת מרב מיכאלי הגישה עתידה לבית המפשט המחוזי שחייבה את המפלגה לקיים הליך פריימריז לראשות הרשימה.

פרץ ביקש למנות מועמד שיצליח להרים את המפלגה מהקרשים ולשקם אותה, כשבשלב הראשון תתחבר למפלגה קיימת, אלא שבסקרים המפלגה נמצאת הרחק מאוד מאחוז החסימה.

היום (רביעי) הודיע חבר הכנסת פרץ ומסר כי "לא אכהן בכנסת הקרובה", לדבריו, "אמשיך לפעול למען הציבור הישראלי מתוך אהבת אדם ואמונה גדולה בצורך לקרב בין כל חלקי העם בשעה שהקרע הפנימי מאיים למוטט את היסודות עליהן בנויה החברה הישראלית".

פרץ המשמש כשר הכלכלה הוסיף: "בחרנו את כבוד השופט שמעוני שיעמוד בראשות ועדת הבחירות במפלגת העבודה, שתוודא הליך דמוקרטי הוגן, שקוף ובלתי תלוי לחלוטין".

בנוסף, פרץ הודיע בתקופה האחרונה על כוונתו להתמודד לתפקיד נשיא המדינה, שהפרידה שלו מהכנסת תוריד את הסיכויים שלו לנצח.

 

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום