התגודדויות בלתי פוסקות; העירייה החליטה להעניש את החרדים ולא מצאה סיבה

היום החליטה עיריית רמת גן כי פארק מרום נווה ייסגר לקהל • מה הסיבה שמצאה העירייה לסגור • ומה חשפו ב'כל רגע' שהחליטה העירייה לשנות את הסיבה

חני לוין | חדשות בארץ 13.1.2021 | 23:05

אילוסטרציה צילום: שוקי לרר

הבוקר שלחה עיריית רמת גן הודעה כי פארק מרום נווה ייסגר לתושבים, בהודעה נכתב: פארק מרום נווה ייסגר החל מהשעה 10 בבוקר בהתאם להמלצת אגף הביטחון לאור התגודדויות בלתי פוסקות.

הפניה מצד תושבי האזור הכאובים הועברה היום ל'כל רגע' בטענתם כי הנפגעים העיקריים כתוצאה מסגירת הפארק הם תושבי העיר בני ברק אשר בגבול רמת גן שם נמצא הפארק, הילדים החרדים שאין להם תעסוקה ביתית כידוע, ומה שכן יש להם זה ללכת לגינה עם הילדים. מוסיפים תושבי האזור, כנראה שיש מי שקשה לו לראות את הילדים נהנים שם על אף שהכל נעשה על פי חוק ולכן החליטו בעיריית רמת גן כי הפארק ייסגר.

מעיריית רמת גן נמסר בתגובה ראשונית ל'כל רגע' כדומה בנכתב לתושבים: על פי הנתונים שיש בידינו רחבת מרכז מרום נווה והפארק הינו מקום המושך אליו קהל רב ולכן נסגר.

מייד לאחר קבלת התגובה המערכת בדקה את השטח, אך בתום בירור מעמיק, התברר כי אין בדברים אלו כלום כדי להחליט שהפארק היחיד שייסגר, הוא דווקא פארק מרום נווה, המשמש ציבור חרדי גדול המתגורר בקרבת הפארק.

מבדיקה מערכת 'כל רגע' עלו כמה סיבות לכך. אחת, מהסיבה כי כל משפחה חרדית בעלת שמונה נפשות שמגיעה להנות עם ילדיה הדבר כבר נראה כהתגודדות ומה שצריך להחשיב כל משפחה גרעינית כאדם אחד. והסיבה השנייה שחשפו ב'כל רגע' לידי עירית רמת גן  כי ישנם פארקים וגנים רבים נוספים בעיר המלאים מידי יום באנשים מה שנקרא בלשונם ''התגודדויות בלתי פוסקות'' מה שמראה כי כל החלטת נעילת הפארק הוא כיד מכוונת כלפי החרדים כטענת התושבים.

והנה מעיריית רמת גן נמסר שנית בתגובה לשאלה שהרי ישנם המון פארקים הומי אדם בבעיר. כי זה הפארק היחידי שממוקם בלב שכונות אדומות  ובצמידות למרכז מסחרי אטרקטיבי.

הזגזוג מצד העירייה בסיבות הסגירה מאחת לשנייה מהחלטת  סגירת הפארק מסיבת התגודדויות בלתי פוסקות (מה שנחשף ב'כל רגע' חרדים שקורה בהמון גינות בעיר), לסיבה חדשה שהפארק נסגר מכיון שהוא ממוקם בלב שכונות אדומות וכו', מראה כי ההחלטה לסגירה חוזרת על עצמה של הפארק היא עונש לחרדים ללא כל הצדקה או שוני בין פארק לפארק.

 

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום