מחירים בשמים? כך תצליחו לגור בדירת פאר בירושלים

ירושלים נחשבת לעיר מגורים פופולרית בפרט בקרב המגזר החרדי, אך המחירים לא פעם מקשים על האפשרות לרכוש דירה גדולה ומרווחת באזורים המבוקשים • יצאנו ובדקנו איך בכל אופן תוכלו לרכוש דירות ענקיות ומפוארות בשכונה המשגשגת באזור ירושלים

יוסף אור כתבה מקודמת | כלכלי 19.1.2021 | 16:30

גבעת זאב צילום: Yonatan Sindel/Flash90

ירושלים מביאה איתה לא מעט סיבות טובות לבוא ולגור בה. אווירה היסטורית, מסורת, אוכלוסייה חרדית מגוונת, אוויר צח וטהור ושכונות מרווחות וגדולות. אלו הן רק חלק מהסיבות בגללן העיר נחשבת לפופולרית במיוחד.

דא עקא, אחד מהעניינים המעיקים הוא כמובן סוגיית המחיר. בעוד מחירי הדירות בכל הארץ מאמירים, בירושלים נרשמה עלייה חדה במיוחד. כך נוצר מצב שבו מי שמעוניין לגור בשכונות החרדיות בדירה גדולה ומפנקת, ייאלץ להיפרד מסכום כסף בלתי מבוטל שלרוב ינוע בין 2.5 ל3 מיליון שקלים והיד עוד נטויה.

במשבצת הזו נכנס הפרויקט החדשני 'בית וגן' בגבעת זאב אותו מקדמת חברת הנדל"ן המובילה 'מרום צמרת'.

הפרויקט המיוחד נמצא בסיום שלב א' של התוכנית ואתם יכולים ליהנות מדירות גן מפנקות או מפנטהאוזים מפוארים, החל מסכום של 1,990,000 ש"ח בלבד.

מדובר בבנייני בוטיק המאכלסים 8 דיירים בלבד, בניגוד לשאר הפרוייקטים שקמים להם בירושלים עם עשרות דיירים בכל בניין.
 
עם קהילה חרדית צעירה ותוססת, קרבה לאזורים המבוקשים בירושלים ושכונות פאר, אין ספק כי גבעת זאב החדשה הפכה לשם החם ביותר באזור ירושלים.

כעת, המיזם הייחודי יכול להעניק לכם חוויית מגורים מושלמת, עם דירות ענק ברמת גימור מושלמת ואיכות בנייה בלתי מתפשרת ולהיות חלק משכונת העתיד הצומחת. הגיע הזמן שתפסיקו להתפשר על איכות החיים שלכם!

ניתן למלא את הטופס הבא, ונציג יחזור אליכם עם כל הפרטים
או להתקשר לטלפון 072-395-2432

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום